Strona główna » Newsy » Audi A5 tradycyjnie zmodyfikowane przez ABT
02. 02. 2012 // K. Sawicki
Można rzec, że od zarania dziejów ABT tuninguje kolejne produkty Audi, kiedy tylko niemiecka marka wypuści coś nowego na rynek. Tak stało się i tym razem.
Dopiero co A5 po drobnym liftingu zawitało do salonów dealerskich, a specjaliści z ABT już zaprezentowali własny pomysł na udoskonalenie luksusowego coupe spod znaku czterech pierścieni.
Z zewnątrz poprawione Audi rozpoznamy przede wszystkim po body-kicie nadwozia, w którym znalazł się przeprojektowany zderzak przedni, zmienione progi i nadkola, dodatkowe boczne wloty powietrza, a także przeprofilowany zderzak tylny ozdobiony czterema rurami wydechowymi.
Zestaw nadwoziowy to jednak nie wszystko, co wyróżnia stuningowaną "A-piątkę" z zewnątrz. Łatwo zauważyć bowiem nowe felgi aluminiowe, a wprawny obserwator dostrzeże również zmienione elementy zawieszenia i układu hamulcowego (włącznie z 345- lub 380-milimetrowymi tarczami).
Nieco modyfikacji ABT zastosował również pod maską. Nie wiemy dokładnie, co poprawił, ale znamy efekty wprowadzonych zmian - 2-litrowy silnik benzynowy TFSI został wzmocniony z 211 do 270 KM, a 3-litrowy diesel z 245 do okrągłych 300 KM.
Dopiero co A5 po drobnym liftingu zawitało do salonów dealerskich, a specjaliści z ABT już zaprezentowali własny pomysł na udoskonalenie luksusowego coupe spod znaku czterech pierścieni.
Z zewnątrz poprawione Audi rozpoznamy przede wszystkim po body-kicie nadwozia, w którym znalazł się przeprojektowany zderzak przedni, zmienione progi i nadkola, dodatkowe boczne wloty powietrza, a także przeprofilowany zderzak tylny ozdobiony czterema rurami wydechowymi.
Zestaw nadwoziowy to jednak nie wszystko, co wyróżnia stuningowaną "A-piątkę" z zewnątrz. Łatwo zauważyć bowiem nowe felgi aluminiowe, a wprawny obserwator dostrzeże również zmienione elementy zawieszenia i układu hamulcowego (włącznie z 345- lub 380-milimetrowymi tarczami).
Nieco modyfikacji ABT zastosował również pod maską. Nie wiemy dokładnie, co poprawił, ale znamy efekty wprowadzonych zmian - 2-litrowy silnik benzynowy TFSI został wzmocniony z 211 do 270 KM, a 3-litrowy diesel z 245 do okrągłych 300 KM.
Audi A5 po liftingu - standardowy model
Audi A5 po liftingu - standardowy model
Audi A5 po liftingu - standardowy model Audi A5 po liftingu - standardowy model
Audi A5 po liftingu - standardowy model Audi A5 po liftingu - standardowy model
Źródło: carsession
Podobne artykuły
Audi RS5 wzmocnione przez McChip-DKR
Audi S5 Coupe poprawiony przez Eibacha
ABT R8 GTR - najszybszy radiowóz świata?
Podobne galerie
Rolls-Royce Wraith - tuning Spofec
BMW M4 Coupe - tuning AC Schnitzer
Lexus RC 350 F SPORT Rocket Bunny
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »