Strona główna » Newsy » Audi Allroad Shooting Brake Concept - crossover zapowiadający nowe TT ujawniony
12. 01. 2014 // K. Sawicki
Audi dało nam pierwsze wyobrażenia nowego TT. Ujawniło bowiem pierwsze zdjęcia wnętrza tego auta, a przede wszystkim odsłoniło prototyp Allroad Shooting Brake Concept.
Samochód mierzy 4200 mm długości, 1850 mm szerokości i 1410 mm wysokości, a jego wygląd prezentuje styl typowy dla Audi. Nadwozie zostało wykonane z aluminium oraz CFRP (tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym), dzięki czemu auto waży tylko 1600 kg. Całość osadzono na 19-calowych kołach z oponami w rozmiarze 255/40.
Allroad Shooting Brake został wyposażony w napęd hybrydowy, który oferuje jeden silnik benzynowy oraz dwa elektryczne. Najwięcej, bo 292 KM i 380 Nm, generuje 4-cylindrowy, 2-litrowy, turbodoładowany motor TFSI. Silnik elektryczny zamontowany z przodu oferuje 54 KM i 270 Nm, natomiast ten zamontowany z tyłu - 155 KM i 270 Nm.
Połączony z 6-biegową przekładnią eS tronic napęd rozwija łącznie 408 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego. To pozwala na sprint od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej na poziomie ograniczonych elektronicznie 250 km/h.
Bardzo ciekawie wyglądają dane spalania czy emisji szkodliwych substancji. Zużycie paliwa ustalono na 1,9 l/100 km, a emisję CO2 na 45 g/m. Akumulator 8,8 kWh pozwala przejechać 50 km na energii elektrycznej, a całkowity zasięg auta wynosi 820 km.
Nowy prototyp Audi zadebiutuje jutro podczas tegorocznego North American International Auto Show.
Samochód mierzy 4200 mm długości, 1850 mm szerokości i 1410 mm wysokości, a jego wygląd prezentuje styl typowy dla Audi. Nadwozie zostało wykonane z aluminium oraz CFRP (tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym), dzięki czemu auto waży tylko 1600 kg. Całość osadzono na 19-calowych kołach z oponami w rozmiarze 255/40.
Allroad Shooting Brake został wyposażony w napęd hybrydowy, który oferuje jeden silnik benzynowy oraz dwa elektryczne. Najwięcej, bo 292 KM i 380 Nm, generuje 4-cylindrowy, 2-litrowy, turbodoładowany motor TFSI. Silnik elektryczny zamontowany z przodu oferuje 54 KM i 270 Nm, natomiast ten zamontowany z tyłu - 155 KM i 270 Nm.
Połączony z 6-biegową przekładnią eS tronic napęd rozwija łącznie 408 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego. To pozwala na sprint od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej na poziomie ograniczonych elektronicznie 250 km/h.
Bardzo ciekawie wyglądają dane spalania czy emisji szkodliwych substancji. Zużycie paliwa ustalono na 1,9 l/100 km, a emisję CO2 na 45 g/m. Akumulator 8,8 kWh pozwala przejechać 50 km na energii elektrycznej, a całkowity zasięg auta wynosi 820 km.
Nowy prototyp Audi zadebiutuje jutro podczas tegorocznego North American International Auto Show.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Audi TT clubsport turbo concept - 600-konne coupe w wyścigowym stylu
Audi TT ultra quattro concept - S quattro po ultra-diecie
Audi Q3 Red Track Concept - kolejna prototypowa odmiana
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »