Strona główna » Newsy » Audi RS3 Sportback wzmocnione do 510 KM przez B&B
08. 10. 2011 // K. Sawicki
Audi RS3 Sportback należy do absolutnej czołówki najmocniejszych aut kompaktowych. Komu jednak jego fabryczna wersja nie wystarczy, może pokusić się o skorzystanie z nowej oferty tunera B&B.
Niemiecka firma przygotowała dla właścicieli „RS-trójki” pakiet, w którym oprócz nowych kół (o średnicy 19 lub 20 cali), sportowego zawieszenia (obniżającego prześwit o 20 mm) i ultra-wydajnego układu hamulcowego znajdziemy zestaw modyfikacji silnikowych.
Modyfikacje te zostały zaoferowane w kilku wariantach różniących się do siebie stopniem „podkręcenia” jednostki napędowej. Najsłabszy z nich wzmacnia 2,5-litrowego, 5-cylindrowego „benzynowca” ze standardowych 340 KM i 450 Nm do 410 KM i 560 Nm.
W drugim etapie moc maksymalna wynosi 425 koni mechanicznych, zaś maksymalny moment obrotowy kształtuje się na poziomie 580 Nm. W kolejnym wariancie przeróbek silnika do dyspozycji jest 450 KM oraz 600 Nm.
Ostatni etap oferuje jeszcze więcej, bo 510 KM mocy oraz 680 Nm momentu obrotowego. Wartości te wystarczają, aby „zwykły” kompakt przyspieszał równie dobrze, jak najprawdziwszy supersamochód – sprint do „setki” trwa bowiem zaledwie 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 300 km/h.
Najpotężniejszy z pakietów modyfikacji silnikowych niestety swoje kosztuje – B&B zaoferował go w cenie 15.950 euro. Za niewiele więcej można kupić na przykład… nowego Volkswagena Golfa.
Niemiecka firma przygotowała dla właścicieli „RS-trójki” pakiet, w którym oprócz nowych kół (o średnicy 19 lub 20 cali), sportowego zawieszenia (obniżającego prześwit o 20 mm) i ultra-wydajnego układu hamulcowego znajdziemy zestaw modyfikacji silnikowych.
Modyfikacje te zostały zaoferowane w kilku wariantach różniących się do siebie stopniem „podkręcenia” jednostki napędowej. Najsłabszy z nich wzmacnia 2,5-litrowego, 5-cylindrowego „benzynowca” ze standardowych 340 KM i 450 Nm do 410 KM i 560 Nm.
W drugim etapie moc maksymalna wynosi 425 koni mechanicznych, zaś maksymalny moment obrotowy kształtuje się na poziomie 580 Nm. W kolejnym wariancie przeróbek silnika do dyspozycji jest 450 KM oraz 600 Nm.
Ostatni etap oferuje jeszcze więcej, bo 510 KM mocy oraz 680 Nm momentu obrotowego. Wartości te wystarczają, aby „zwykły” kompakt przyspieszał równie dobrze, jak najprawdziwszy supersamochód – sprint do „setki” trwa bowiem zaledwie 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 300 km/h.
Najpotężniejszy z pakietów modyfikacji silnikowych niestety swoje kosztuje – B&B zaoferował go w cenie 15.950 euro. Za niewiele więcej można kupić na przykład… nowego Volkswagena Golfa.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Audi RS3 Sportback po kuracji wzmacniającej MTM
Audi RS3 Sportback według ABT
Nowe Audi RS3 Sportback - 367 koni w rodzinnym kompakcie
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »