Strona główna » Newsy » Audi S5 Cabrio według STaSIS Engineering
23. 06. 2011 // K. Sawicki
STaSIS Engineering zaprezentował swoje najnowsze dzieło - pakiet tuningowy przygotowany dla właścicieli Audi S5 Cabrio. Choć do zewnętrznego wyglądu „S-piątki” zestaw ten wnosi niewiele nowego, sporo zmienia w kwestii osiągów, właściwości jezdnych, jak i skuteczności hamowania.
Najwięcej zmian opracowanych przez specjalistów ze STaSIS Engineering kryje się pod maską. Dzięki przeprogramowaniu ECU i założeniu sportowego układu wydechowego udało się „wycisnąć” z 3-litrowego, doładowanego silnika V6 całe 410 KM i 500 Nm. To o 77 KM i 35 Nm więcej niż w standardzie.
Oczywiście „podkręcony” silnik zaowocował poprawionymi osiągami – ze startu zatrzymanego stuningowane Audi przyspiesza do 60 mph (98 km/h) w 4,3 sekundy, czyli 0,7 sekundy szybciej niż robi to samochód prosto z fabryki. Co ważne, do szybszej jazdy dopasowano układ hamulcowy – założono 6-tłoczkowe zaciski, 370-milimetrowe tarcze, klocki o wysokiej wydajności i przewody wykonane ze stali nierdzewnej.
Do lepszego przyspieszenia i hamowania dostosowano właściwości układu jezdnego - zamontowano bowiem sportowe zawieszenie Ohlins SL zaopatrzone w funkcję regulacji oraz nowe koła z 20-calowymi, ultra-lekkimi obręczami oraz nisko-profilowym ogumieniem.
Najwięcej zmian opracowanych przez specjalistów ze STaSIS Engineering kryje się pod maską. Dzięki przeprogramowaniu ECU i założeniu sportowego układu wydechowego udało się „wycisnąć” z 3-litrowego, doładowanego silnika V6 całe 410 KM i 500 Nm. To o 77 KM i 35 Nm więcej niż w standardzie.
Oczywiście „podkręcony” silnik zaowocował poprawionymi osiągami – ze startu zatrzymanego stuningowane Audi przyspiesza do 60 mph (98 km/h) w 4,3 sekundy, czyli 0,7 sekundy szybciej niż robi to samochód prosto z fabryki. Co ważne, do szybszej jazdy dopasowano układ hamulcowy – założono 6-tłoczkowe zaciski, 370-milimetrowe tarcze, klocki o wysokiej wydajności i przewody wykonane ze stali nierdzewnej.
Do lepszego przyspieszenia i hamowania dostosowano właściwości układu jezdnego - zamontowano bowiem sportowe zawieszenie Ohlins SL zaopatrzone w funkcję regulacji oraz nowe koła z 20-calowymi, ultra-lekkimi obręczami oraz nisko-profilowym ogumieniem.
Źródło: carscoop
Podobne artykuły
Audi S5 po liftingu poprawione przez Senner Tuning
Audi S5 Coupe poprawiony przez Eibacha
Audi S5 Coupe po liftingu wyjeżdża z warsztatu Senner Tuning
Podobne galerie
Mercedes SLS AMG Roadster - tuning Hamann
Chevrolet Corvette '59 - tuning Pogea Racing
Mercedes klasy E Cabrio - tuning Carlsson
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »