Strona główna » Newsy » BMW 1 M Coupe i 6 Cabrio według AC Schnitzer
10. 09. 2011 // K. Sawicki
Warsztat AC Schnitzera odwiedziły niedawno dwa nowe modele spod znaku BMW. W efekcie, na rynku tuningowym pojawiły się kolejne pakiety modyfikacji dla BMW serii 1 M Coupe oraz najnowszego BMW serii 6 Cabrio.
Jeśli chodzi o „jedynkę” M Coupe, spece z AC Schnitzer zafundowali jej body-kit nadwoziowy wykonany z włókna węglowego, w którym znalazły się wloty powietrza umieszczone na masce, spojler przedniego zderzaka, spojler dachowy oraz tylny dyfuzor. We wnętrzu pojawiła się natomiast tapicerka „Valencia Orange”, elementy ozdobne z aluminium, zmienione pedały oraz specjalne welurowe dywaniki.
Jak przystało na renomowany dom tuningowy, niemiecka firma nie zapomniała też o przeróbkach mechanicznych. Kompaktowe BMW zyskało ponownie zestrojone zawieszenie, skuteczniejsze hamulce oraz zmienione ECU. Ostatni z elementów przyczynił się do „podkręcenia” silnika o 60 KM i 60 Nm – w efekcie uzyskano 400 KM i 560 Nm, sprint do „setki” spadł z 4,9 do 4,7 sekundy, a prędkość maksymalna podniosła się do 300 km/h.
W przypadku większej i droższej „szóstki” karoseria otrzymała od AC Schnitzera przeprojektowany spojler przedni, nową atrapę chłodnicy, zmieniony zderzak tylny oraz zestaw nowych felg. Te ostatnie zaoferowano w rozmiarach od 19 do 21 cali. Co zmodernizowano we wnętrzu? Kabina zyskała jedynie nową kierownicę, matowe akcenty wykończeniowe, aluminiowe pokrętło systemu iDrive i unikalne maty podłogowe.
Znacznie poważniejsze modyfikacje zafundowano części mechanicznej topowego kabrioletu od BMW. Montaż przeprogramowanego ECU i sportowego wydechu zaowocował podniesieniem mocy o 133 koni oraz momentu obrotowego o 150 niutonometrów. Uzyskane 540 KM i 750 Nm pozwalają przyspieszyć do pierwszej „setki” w 4,4 sekundy (zamiast standardowych pięciu) i rozpędzić się do 310 km/h.
Jeśli chodzi o „jedynkę” M Coupe, spece z AC Schnitzer zafundowali jej body-kit nadwoziowy wykonany z włókna węglowego, w którym znalazły się wloty powietrza umieszczone na masce, spojler przedniego zderzaka, spojler dachowy oraz tylny dyfuzor. We wnętrzu pojawiła się natomiast tapicerka „Valencia Orange”, elementy ozdobne z aluminium, zmienione pedały oraz specjalne welurowe dywaniki.
Jak przystało na renomowany dom tuningowy, niemiecka firma nie zapomniała też o przeróbkach mechanicznych. Kompaktowe BMW zyskało ponownie zestrojone zawieszenie, skuteczniejsze hamulce oraz zmienione ECU. Ostatni z elementów przyczynił się do „podkręcenia” silnika o 60 KM i 60 Nm – w efekcie uzyskano 400 KM i 560 Nm, sprint do „setki” spadł z 4,9 do 4,7 sekundy, a prędkość maksymalna podniosła się do 300 km/h.
W przypadku większej i droższej „szóstki” karoseria otrzymała od AC Schnitzera przeprojektowany spojler przedni, nową atrapę chłodnicy, zmieniony zderzak tylny oraz zestaw nowych felg. Te ostatnie zaoferowano w rozmiarach od 19 do 21 cali. Co zmodernizowano we wnętrzu? Kabina zyskała jedynie nową kierownicę, matowe akcenty wykończeniowe, aluminiowe pokrętło systemu iDrive i unikalne maty podłogowe.
Znacznie poważniejsze modyfikacje zafundowano części mechanicznej topowego kabrioletu od BMW. Montaż przeprogramowanego ECU i sportowego wydechu zaowocował podniesieniem mocy o 133 koni oraz momentu obrotowego o 150 niutonometrów. Uzyskane 540 KM i 750 Nm pozwalają przyspieszyć do pierwszej „setki” w 4,4 sekundy (zamiast standardowych pięciu) i rozpędzić się do 310 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW serii 6 Cabio poprawione przez Lumma Design
Nowe BMW M6 - bawarskie superauto w pełnej krasie!
BMW serii 6 Coupe po zmianach AC Schnitzer
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »