Strona główna » Newsy » BMW M3 GTS od G-Power - 635 KM pod maską
06. 06. 2011 // K. Sawicki
G-Power odsłonił właśnie swój nowy, gorąco oczekiwany pakiet tuningowy zaprojektowany dla BMW M3 GTS.
Niemiecki tuner wysłał topową odmianę „M-trójki” na porządną kurację wzmacniającą. Bawarski model wyjechał z niej wyposażony w 4,4-litrowy silnik V8 o parametrach mocy i momentu obrotowego zwiększonych o… ponad 1/3!
Przygotowany zestaw modyfikacji, w którym czołowe miejsce zajmują nowy system doładowania i przerobione ECU, pozwolił na „wyciśnięcie” ze standardowego motoru 635 KM mocy i 630 Nm momentu obrotowego. Dla porównania, fabryczny silnik ma do zaoferowania 450 KM i 440 Nm.
Zwiększone parametry jednostki napędowej poszły rzecz jasna w parze z poprawą oferowanych osiągów. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom, prędkościomierz wskazuje wartość „100” po 4,2 sekundy od startu, zaś „200” – po 11,9 sekundy. Jeśli chodzi o prędkość maksymalną, wskazówka zatrzymuje się na wyniku „323”.
Poza „podkręceniem” silnika, G-Power nie zdecydował się na jakiekolwiek inne modyfikacje, twierdząc, że tylko mocniejszego układu napędowego brakowało GTS-owi do doskonałości. Niestety, mimo to, wycenił swój nowy pakiet tuningowy na aż 23.000 euro (bez opodatkowania i montażu). Za tą kwotę można sobie kupić… nowiutkie BMW serii 1.
Poniższe video pokazuje, jak wygląda M3 GTS w swojej standardowej formie:
Niemiecki tuner wysłał topową odmianę „M-trójki” na porządną kurację wzmacniającą. Bawarski model wyjechał z niej wyposażony w 4,4-litrowy silnik V8 o parametrach mocy i momentu obrotowego zwiększonych o… ponad 1/3!
Przygotowany zestaw modyfikacji, w którym czołowe miejsce zajmują nowy system doładowania i przerobione ECU, pozwolił na „wyciśnięcie” ze standardowego motoru 635 KM mocy i 630 Nm momentu obrotowego. Dla porównania, fabryczny silnik ma do zaoferowania 450 KM i 440 Nm.
Zwiększone parametry jednostki napędowej poszły rzecz jasna w parze z poprawą oferowanych osiągów. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom, prędkościomierz wskazuje wartość „100” po 4,2 sekundy od startu, zaś „200” – po 11,9 sekundy. Jeśli chodzi o prędkość maksymalną, wskazówka zatrzymuje się na wyniku „323”.
Poza „podkręceniem” silnika, G-Power nie zdecydował się na jakiekolwiek inne modyfikacje, twierdząc, że tylko mocniejszego układu napędowego brakowało GTS-owi do doskonałości. Niestety, mimo to, wycenił swój nowy pakiet tuningowy na aż 23.000 euro (bez opodatkowania i montażu). Za tą kwotę można sobie kupić… nowiutkie BMW serii 1.
Poniższe video pokazuje, jak wygląda M3 GTS w swojej standardowej formie:
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW M3 wzmocnione do 720 KM przez G-Power
BMW serii 1 M Coupe według G-Power
BMW M3 Coupe stuningowane przez Cam Shaft
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »