Strona główna » Newsy » BMW M6 Gran Coupe - topowa odmiana oficjalnie ujawniona
13. 12. 2012 // K. Sawicki
Do oferty BMW M6 dołącza kolejna wersja nadwoziowa - Gran Coupe, czyli 4-drzwiowa limuzyna udająca coupe.
Podobnie jak pozostałe odmiany M6, ta nowa prezentuje się z zewnątrz bardzo agresywnie. Wszystko dzięki przerobionemu zderzakowi przedniemu, zmodernizowanym progom, 20-calowym alufelgom, czterem końcówkom wydechu, a także dyfuzorowi i dachowi, które wykonano z włókna węglowego wzmocnionego tworzywem sztucznym.
We wnętrzu zmian odróżniających nowe M6 od standardowego Gran Coupe jest już mniej. Zaliczymy do nich sportowe siedzenia wykończone luksusową skórą, podsufitkę z alcantary, podświetlane progi i kierownicę M. Opcjonalnie wnętrze może być wyposażone np. w zestaw audio Bang & Olufsen.
Jak przystało na BMW M, najciekawszy w topowym Gran Coupe jest silnik. To 4,4-litrowe V8 z podwójnym turbo, które rozwija 560 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego, a współpracuje z nim 7-biegowa skrzynia M Double Clutch Transmission.
Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (305 z opcjonalnym pakietem M Driver). BMW informuje, że zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie 9,9 l/100 km, a emisja CO2 232 g/km.
Szybką jazdę najnowszym BMW ułatwić powinno zawieszenie o sportowych nastawach, specjalny układ kierowniczy, mechanizm różnicowy Active M oraz dostępne za dopłatą karbonowo-ceramiczne hamulce.
W Niemczech samochód kosztować będzie 128.800 € i zadebiutuje na rynku w maju.
Podobnie jak pozostałe odmiany M6, ta nowa prezentuje się z zewnątrz bardzo agresywnie. Wszystko dzięki przerobionemu zderzakowi przedniemu, zmodernizowanym progom, 20-calowym alufelgom, czterem końcówkom wydechu, a także dyfuzorowi i dachowi, które wykonano z włókna węglowego wzmocnionego tworzywem sztucznym.
We wnętrzu zmian odróżniających nowe M6 od standardowego Gran Coupe jest już mniej. Zaliczymy do nich sportowe siedzenia wykończone luksusową skórą, podsufitkę z alcantary, podświetlane progi i kierownicę M. Opcjonalnie wnętrze może być wyposażone np. w zestaw audio Bang & Olufsen.
Jak przystało na BMW M, najciekawszy w topowym Gran Coupe jest silnik. To 4,4-litrowe V8 z podwójnym turbo, które rozwija 560 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego, a współpracuje z nim 7-biegowa skrzynia M Double Clutch Transmission.
Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (305 z opcjonalnym pakietem M Driver). BMW informuje, że zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie 9,9 l/100 km, a emisja CO2 232 g/km.
Szybką jazdę najnowszym BMW ułatwić powinno zawieszenie o sportowych nastawach, specjalny układ kierowniczy, mechanizm różnicowy Active M oraz dostępne za dopłatą karbonowo-ceramiczne hamulce.
W Niemczech samochód kosztować będzie 128.800 € i zadebiutuje na rynku w maju.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW M6 Gran Coupe po ekstremalnym tuningu
BMW serii 6 jako 600-konna Alpina B6 xDrive Gran Coupe
Nowe BMW serii 7 sfotografowane bez kompletnie żadnego kamuflażu!
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »