Strona główna » Newsy » BMW X5 po kompletnym tuningu Hamanna
16. 05. 2014 // K. Sawicki
Trzecia generacja BMW X5 doczekała się od Hamanna kompletnego programu modyfikacji.
Z zewnątrz stuningowanego SUV-a rozpoznamy po przeprojektowanym zderzaku przednim z LED-ami do jazdy dziennej i światłami przeciwmgłowymi, zderzaku tylnym ozdobionym nowymi końcówkami wydechu, zmodernizowanych progach oraz dwuczęściowym spoilerze tylnym.
Do body-kitu nadwozia i zmienionych rur wydechowych Hamann dodał oczywiście niestandardowe felgi, które zaoferował w najróżniejszych wzorach. We wnętrzu pokusił się za to jedynie o zamontowanie aluminiowych pedałów, aluminiowego podnóżka i specjalnych dywaników.
Aby tuning był kompletny, podkręcono też silniki luksusowego BMW. Zmienione ECU pozwoliło wzmocnić wersję 25d z 218 do 251 KM i z 450 do 502 Nm, odmianę 30d z 258 do 295 KM i z 560 do 605 Nm, natomiast wariant 35i z 306 do 348 koni i z 400 do 449 Nm.
Dla bardziej wymagających przygotowano model 40d, którego fabryczne 313 KM i 630 Nm podniesiono do 355 KM i 695 Nm, model M50d, w którym 381 KM i 740 Nm zastąpiono 434 KM i 830 Nm, a także topowy model 50i, w którym zamiast 450 KM i 650 Nm znajdziemy 490 KM i 707 Nm.
Z zewnątrz stuningowanego SUV-a rozpoznamy po przeprojektowanym zderzaku przednim z LED-ami do jazdy dziennej i światłami przeciwmgłowymi, zderzaku tylnym ozdobionym nowymi końcówkami wydechu, zmodernizowanych progach oraz dwuczęściowym spoilerze tylnym.
Do body-kitu nadwozia i zmienionych rur wydechowych Hamann dodał oczywiście niestandardowe felgi, które zaoferował w najróżniejszych wzorach. We wnętrzu pokusił się za to jedynie o zamontowanie aluminiowych pedałów, aluminiowego podnóżka i specjalnych dywaników.
Aby tuning był kompletny, podkręcono też silniki luksusowego BMW. Zmienione ECU pozwoliło wzmocnić wersję 25d z 218 do 251 KM i z 450 do 502 Nm, odmianę 30d z 258 do 295 KM i z 560 do 605 Nm, natomiast wariant 35i z 306 do 348 koni i z 400 do 449 Nm.
Dla bardziej wymagających przygotowano model 40d, którego fabryczne 313 KM i 630 Nm podniesiono do 355 KM i 695 Nm, model M50d, w którym 381 KM i 740 Nm zastąpiono 434 KM i 830 Nm, a także topowy model 50i, w którym zamiast 450 KM i 650 Nm znajdziemy 490 KM i 707 Nm.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Nowe BMW X5 xDrive40e - zadowoli sprintera i ekologa
Nowe BMW X5 M oraz X6 M - topowe, sportowe wersje ujawnione!
BMW X5 M50d - wysokoprężna odmiana dla wymagających ujawniona
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »