Strona główna » Newsy » BMW i8 Spyder Concept już w pełnej krasie - zdjęcia i dane techniczne
01. 04. 2012 // K. Sawicki
Tuż po tym, jak do internetu przedostały się pierwsze fotografie BMW i8 Spyder Concept, niemiecki producent zdecydował się zaprezentować swój nowy model w pełnej krasie. Dzięki temu, możemy przedstawić wam komplet oficjalnych zdjęć i pakiet informacji technicznych.
Pod względem stylistycznym nowe BMW mocno nawiązuje do i8 w wersji Coupe, które zadebiutowało w zeszłym roku. Najnowszy model wyróżnia jednak skrócony rozstaw osi, reflektory wykonane w technologii laserowej, przednia szyba ze zintegrowanym spoilerem czy - oczywiście - brak dachu.
W kabinie pasażerskiej znajdziemy dwa wykończone skórzaną tapicerką fotele, elementy z włókna węglowego, akcenty z lakierem fortepianowym, cyfrowy zestaw wskaźników, jak i trójwymiarowy wyświetlacz iDrive.
Za napęd i8 Spyder odpowiada układ hybrydowy oferujący 131 KM z silnika elektrycznego oraz 223 KM z 3-cylindrowego motoru benzynowego. Pierwsza z jednostek napędza przednie, a druga tylne koła. Łącznie układ hybrydowy produkuje 354 KM i 550 Nm, co umożliwia autu przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5 sekund i osiągnięcie 250 km/h.
Litowo-jonowe baterie koncepcyjnego BMW umożliwiają podróż na dystansie do 30 kilometrów wyłącznie na silniku elektrycznym. To pomaga w uzyskaniu zużycia paliwa na poziomie 3 l/100 km.
Pod względem stylistycznym nowe BMW mocno nawiązuje do i8 w wersji Coupe, które zadebiutowało w zeszłym roku. Najnowszy model wyróżnia jednak skrócony rozstaw osi, reflektory wykonane w technologii laserowej, przednia szyba ze zintegrowanym spoilerem czy - oczywiście - brak dachu.
W kabinie pasażerskiej znajdziemy dwa wykończone skórzaną tapicerką fotele, elementy z włókna węglowego, akcenty z lakierem fortepianowym, cyfrowy zestaw wskaźników, jak i trójwymiarowy wyświetlacz iDrive.
Za napęd i8 Spyder odpowiada układ hybrydowy oferujący 131 KM z silnika elektrycznego oraz 223 KM z 3-cylindrowego motoru benzynowego. Pierwsza z jednostek napędza przednie, a druga tylne koła. Łącznie układ hybrydowy produkuje 354 KM i 550 Nm, co umożliwia autu przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5 sekund i osiągnięcie 250 km/h.
Litowo-jonowe baterie koncepcyjnego BMW umożliwiają podróż na dystansie do 30 kilometrów wyłącznie na silniku elektrycznym. To pomaga w uzyskaniu zużycia paliwa na poziomie 3 l/100 km.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW i8 Spyder Concept - pierwsze zdjęcia hybrydowego super-roadstera
BMW i8 Concept - hybrydowy potwór odsłonięty w pełnej krasie
Targi we Frankfurcie: BMW i8, czyli seryjna wersja sportowej hybrydy
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »