Strona główna » Newsy » BMW serii 1 M Coupe stuningowane po raz pierwszy
29. 06. 2011 // K. Sawicki
To było tylko kwestią czasu – jeden z właścicieli BMW serii 1 w najmocniejszej odmianie M stwierdził, że fabryczna wersja tego sportowego coupe nie spełnia jego oczekiwań i postanowił poddać ją tuningowym modyfikacjom.
Choć w pakiecie zmian dla flagowej „jedynki” znalazły się zarówno modernizacje nadwozia i wnętrza, jak i ulepszenia podzespołów mechanicznych, przygotowany zestaw trudno uznać za kompletny. Poprawki opracowane dla kompaktowego BMW okazują się bowiem bardzo subtelne.
W ramach tuningu, karoseria serii 1 M Coupe zyskała przeprojektowaną maskę i zmienioną pokrywę silnika, które wykonano z włókna węglowego. Ten ultra-lekki materiał zawitał także do wnętrza, a dokładnie do wykończenia siedzeń. W kabinie pasażerskiej pojawiło się ponadto nowe koło kierownicy z serii BMW Performance.
Jeżeli chodzi o aktualizacje czysto techniczne, zastosowano nowy intercooler, zmodyfikowany układ wydechowy oraz sportowo zestrojone zawieszenie marki KW. Te ostatnie osadzono na zmienionych felgach wykonanych z kutego aluminium.
Pod maską opisywanego auta pracuje standardowa jednostka napędowa, która z 3 litrów pojemności generuje aż 335 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. Parametrów tych nie udałoby się uzyskać bez zainstalowania podwójnego turbodoładowania.
Poniżej prezentujemy starcie standardowego BMW serii 1 M Coupe z Porsche Caymanem R:
Choć w pakiecie zmian dla flagowej „jedynki” znalazły się zarówno modernizacje nadwozia i wnętrza, jak i ulepszenia podzespołów mechanicznych, przygotowany zestaw trudno uznać za kompletny. Poprawki opracowane dla kompaktowego BMW okazują się bowiem bardzo subtelne.
W ramach tuningu, karoseria serii 1 M Coupe zyskała przeprojektowaną maskę i zmienioną pokrywę silnika, które wykonano z włókna węglowego. Ten ultra-lekki materiał zawitał także do wnętrza, a dokładnie do wykończenia siedzeń. W kabinie pasażerskiej pojawiło się ponadto nowe koło kierownicy z serii BMW Performance.
Jeżeli chodzi o aktualizacje czysto techniczne, zastosowano nowy intercooler, zmodyfikowany układ wydechowy oraz sportowo zestrojone zawieszenie marki KW. Te ostatnie osadzono na zmienionych felgach wykonanych z kutego aluminium.
Pod maską opisywanego auta pracuje standardowa jednostka napędowa, która z 3 litrów pojemności generuje aż 335 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. Parametrów tych nie udałoby się uzyskać bez zainstalowania podwójnego turbodoładowania.
Poniżej prezentujemy starcie standardowego BMW serii 1 M Coupe z Porsche Caymanem R:
Źródło: carscoop
Podobne artykuły
BMW serii 1 M Coupe według G-Power
BMW 1 M Coupe i 6 Cabrio według AC Schnitzer
BMW serii 1 M Coupe po poprawkach Manhart Racing
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »