Strona główna » Newsy » BMW serii 1 M Coupe według G-Power
21. 08. 2012 // K. Sawicki
Jako kolejny już tuner, G-Power postanowił wziąć na warsztat BMW serii 1 M Coupe - topową edycję poprzedniego wcielenia bawarskiej "jedynki".
Najważniejszym elementem, jaki G-Power zafundował małej "emce" jest nowy układ wydechowy, który dzięki wykonaniu z tytanu waży 20 % mniej niż podzespół standardowy, a dzięki zakończeniu czterema rurami efektowniej wygląda. Poza tym, konstruktorzy zmodyfikowali układ chłodzenia i przeprogramowali ECU silnika.
Efekt wprowadzonych zmian to moc maksymalna podniesiona z 344 do 441 KM, a także moment obrotowy podniesiony z 500 do 590 Nm. Po modyfikacjach, seria 1 M Coupe oferuje sprint 0-100 km/h w czasie 4,5 sekundy i prędkość maksymalną na poziomie 300 km/h.
Po tuningu G-Power, bawarski kompakt jeździ na nowych 20-calowych felgach G-Power Silverstone oraz oponach Michelin. Koła zatrzymywane są przez zmieniony układ hamulcowy z 6-tłokowymi zaciskami i 396-milimetrowymi tarczami.
Najważniejszym elementem, jaki G-Power zafundował małej "emce" jest nowy układ wydechowy, który dzięki wykonaniu z tytanu waży 20 % mniej niż podzespół standardowy, a dzięki zakończeniu czterema rurami efektowniej wygląda. Poza tym, konstruktorzy zmodyfikowali układ chłodzenia i przeprogramowali ECU silnika.
Efekt wprowadzonych zmian to moc maksymalna podniesiona z 344 do 441 KM, a także moment obrotowy podniesiony z 500 do 590 Nm. Po modyfikacjach, seria 1 M Coupe oferuje sprint 0-100 km/h w czasie 4,5 sekundy i prędkość maksymalną na poziomie 300 km/h.
Po tuningu G-Power, bawarski kompakt jeździ na nowych 20-calowych felgach G-Power Silverstone oraz oponach Michelin. Koła zatrzymywane są przez zmieniony układ hamulcowy z 6-tłokowymi zaciskami i 396-milimetrowymi tarczami.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW 1 M Coupe i 6 Cabrio według AC Schnitzer
BMW serii 1 M Coupe po poprawkach Manhart Racing
BMW serii 1 M Coupe według Kelleners Sport
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »