Strona główna » Newsy » BMW serii 1 M Coupe według Kelleners Sport
12. 08. 2011 // K. Sawicki
Jako jeden z pierwszych tunerów na świecie, Kelleners Sport podjął się próby udoskonalenia najnowszej serii 1 M Coupe. Musimy przyznać, że próba ta zakończyła się powodzeniem.
Na sukces zapracowali przede wszystkim inżynierowie odpowiadający za „podkręcenie” silnika. Za sprawą sportowego wydechu wykonanego ze stali nierdzewnej, udało się im podnieść zarówno moc, jak i moment obrotowy 6-cylindrowej, rzędowej jednostki benzynowej wspomaganej turbodoładowaniem.
Dokładnie rzecz ujmując, parametry motoru udało się zwiększyć o mniej więcej 20 procent – podczas, gdy moc została zwiększona do 410 koni mechanicznych, moment obrotowy wzrósł do poziomu 550 niutonometrów. Przypomnijmy, że fabryczny model ma do zaproponowania 340 KM i 450 Nm.
Oprócz wydechu zakończonego czterema potężnymi rurami, spece z Kelleners Sport przygotowali też zmienione zawieszenie zaopatrzone w funkcję regulacji, 20-calowe felgi w dwóch wzorach („Hamburg” i „Berlin”) oraz nowe opony. Te ostatnie mają rozmiar 245/30/R20 z przodu i 265/30/R20 na osi tylnej.
Aby poprawić aerodynamikę pojazdu, zamontowano ponadto szeroki spoiler przedni osadzony na zderzaku z trzema wlotami powietrza wykończonymi stalą nierdzewną. Aby poprawić prezencję wnętrza, zastosowano z kolei tapicerkę z perforowanej skóry, wykończenia z alcantary, aluminiowe pedały oraz wysokiej jakości welurowe dywaniki.
Na sukces zapracowali przede wszystkim inżynierowie odpowiadający za „podkręcenie” silnika. Za sprawą sportowego wydechu wykonanego ze stali nierdzewnej, udało się im podnieść zarówno moc, jak i moment obrotowy 6-cylindrowej, rzędowej jednostki benzynowej wspomaganej turbodoładowaniem.
Dokładnie rzecz ujmując, parametry motoru udało się zwiększyć o mniej więcej 20 procent – podczas, gdy moc została zwiększona do 410 koni mechanicznych, moment obrotowy wzrósł do poziomu 550 niutonometrów. Przypomnijmy, że fabryczny model ma do zaproponowania 340 KM i 450 Nm.
Oprócz wydechu zakończonego czterema potężnymi rurami, spece z Kelleners Sport przygotowali też zmienione zawieszenie zaopatrzone w funkcję regulacji, 20-calowe felgi w dwóch wzorach („Hamburg” i „Berlin”) oraz nowe opony. Te ostatnie mają rozmiar 245/30/R20 z przodu i 265/30/R20 na osi tylnej.
Aby poprawić aerodynamikę pojazdu, zamontowano ponadto szeroki spoiler przedni osadzony na zderzaku z trzema wlotami powietrza wykończonymi stalą nierdzewną. Aby poprawić prezencję wnętrza, zastosowano z kolei tapicerkę z perforowanej skóry, wykończenia z alcantary, aluminiowe pedały oraz wysokiej jakości welurowe dywaniki.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
BMW serii 1 M Coupe według G-Power
BMW 1 M Coupe i 6 Cabrio według AC Schnitzer
BMW serii 1 M Coupe po poprawkach Manhart Racing
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »