Strona główna » Newsy » Bentley Continental GT3 2013 ujawniony w Goodwood
12. 07. 2013 // K. Sawicki
Na rozpoczętym właśnie Goodwood Festival of Speed 2013, Bentley zaprezentował Continentala w wyścigowym wariancie GT3.
Nowy model rozpoznamy z zewnątrz po mocno zmodyfikowanym nadwoziu - zastosowano inne zderzaki, progi, nadkola, jak również spoiler przedni i tylne skrzydło. Body-kit został oczywiście dopracowany w kategoriach oporu aerodynamicznego i docisku do nawierzchni.
GT3 osadzono na 18-calowych kołach OZ Racing, na które nałożono opony o rozmiarze 310/710 R18. Zawieszenie otrzymało konstrukcję wielowahaczową i regulowane amortyzatory, w hamulcach zastosowano sześcio-tłokowe zaciski przednie i cztero-tłokowe tylne, natomiast układ kierowniczy wyposażony został w hydrauliczne wspomaganie.
Pod maską auta znajdziemy 4-litrowe V8 z podwójnym turbo, które w konfiguracji przeznaczonej na wyścigi oferuje 600 KM. Silnik połączono z 6-biegową skrzynią sekwencyjną Xtrac, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, wałem z włókna węglowego i napędem tylnym.
Warto dodać, że nowy Continental waży niecałe 1300 kg, a jego debiut planowany jest podczas serii FIA Blancpain Series 2014.
Nowy model rozpoznamy z zewnątrz po mocno zmodyfikowanym nadwoziu - zastosowano inne zderzaki, progi, nadkola, jak również spoiler przedni i tylne skrzydło. Body-kit został oczywiście dopracowany w kategoriach oporu aerodynamicznego i docisku do nawierzchni.
GT3 osadzono na 18-calowych kołach OZ Racing, na które nałożono opony o rozmiarze 310/710 R18. Zawieszenie otrzymało konstrukcję wielowahaczową i regulowane amortyzatory, w hamulcach zastosowano sześcio-tłokowe zaciski przednie i cztero-tłokowe tylne, natomiast układ kierowniczy wyposażony został w hydrauliczne wspomaganie.
Pod maską auta znajdziemy 4-litrowe V8 z podwójnym turbo, które w konfiguracji przeznaczonej na wyścigi oferuje 600 KM. Silnik połączono z 6-biegową skrzynią sekwencyjną Xtrac, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, wałem z włókna węglowego i napędem tylnym.
Warto dodać, że nowy Continental waży niecałe 1300 kg, a jego debiut planowany jest podczas serii FIA Blancpain Series 2014.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Bentley Continental GT3 doczeka się wersji na publiczne drogi?
Bentley Continental GT po liftingu - oficjalne informacje i zdjęcia
Bentley Continental GT3-R doczeka się jeszcze bardziej ekstremalnego odpowiednika?
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »