Strona główna » Newsy » Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
02. 03. 2015 // K. Sawicki
Luksusowo-sportowe limuzyny zyskały nowego króla. Na tronie zasiadł najnowszy produkt Brabusa, który pod względem wyposażenia i osiągów nie ma sobie równych.
Samochód został zaprojektowany na bazie Mercedesa S65 AMG. Z zewnątrz wyróżnia się od niego body-kitem nadwozia zawierającym elementy z włókna węglowego, jak również niestandardowymi felgami Brabus Monoblock o średnicy 21 lub nawet 22 cali.
W środku auta kryje się oaza luksusu. Tapicerka wykonana z najwyższej klasy materiałów (i dostępna w różnych wzorach), nakładki na progi ze stali nierdzewnej, aluminiowe pedały oraz system multimedialny iBusiness dbają o odpowiedni klimat.
Wnętrze stuningowanej klasy S kryje ponadto prędkościomierz wyskalowany aż do 400 km/h. Nie jest to przypadkowa wartość, bo limuzyna Brabusa potrafi pędzić ponad 350 km/h, a przypomnijmy, że zwykły S65 AMG rozpędza się do ograniczonych elektroniką 250 km/h.
Wrażenie robią również wartości przyspieszenia - podczas gdy 100 km/h osiągane jest po 3,7 sekundy, druga "setka" pojawia się na liczniku 5,4 sekundy później. W ramach ciekawostki dodajmy, że średnie spalanie ustalono na 11,9 l/100 km, a emisję CO2 na 279 g/km.
Niesamowite osiągi to oczywiście efekt zastosowania konkretnego motoru. 6-litrowe, podwójnie turbodoładowane V12 rozwijające 630 KM i 1000 Nm Brabus zamienił na silnik rozkręcony do 6,3 litra, oferujący nieprawdopodobne 900 KM i 1500 Nm (z ogranicznikiem do 1200 Nm).
Podczas gdy monstrualną jednostkę połączono z ulepszoną 7-biegową przekładnią automatyczną i napędem na tył, w podwoziu zastosowano zawieszenie pneumatyczne obniżające prześwit o około 15 mm.
Samochód został zaprojektowany na bazie Mercedesa S65 AMG. Z zewnątrz wyróżnia się od niego body-kitem nadwozia zawierającym elementy z włókna węglowego, jak również niestandardowymi felgami Brabus Monoblock o średnicy 21 lub nawet 22 cali.
W środku auta kryje się oaza luksusu. Tapicerka wykonana z najwyższej klasy materiałów (i dostępna w różnych wzorach), nakładki na progi ze stali nierdzewnej, aluminiowe pedały oraz system multimedialny iBusiness dbają o odpowiedni klimat.
Wnętrze stuningowanej klasy S kryje ponadto prędkościomierz wyskalowany aż do 400 km/h. Nie jest to przypadkowa wartość, bo limuzyna Brabusa potrafi pędzić ponad 350 km/h, a przypomnijmy, że zwykły S65 AMG rozpędza się do ograniczonych elektroniką 250 km/h.
Wrażenie robią również wartości przyspieszenia - podczas gdy 100 km/h osiągane jest po 3,7 sekundy, druga "setka" pojawia się na liczniku 5,4 sekundy później. W ramach ciekawostki dodajmy, że średnie spalanie ustalono na 11,9 l/100 km, a emisję CO2 na 279 g/km.
Niesamowite osiągi to oczywiście efekt zastosowania konkretnego motoru. 6-litrowe, podwójnie turbodoładowane V12 rozwijające 630 KM i 1000 Nm Brabus zamienił na silnik rozkręcony do 6,3 litra, oferujący nieprawdopodobne 900 KM i 1500 Nm (z ogranicznikiem do 1200 Nm).
Podczas gdy monstrualną jednostkę połączono z ulepszoną 7-biegową przekładnią automatyczną i napędem na tył, w podwoziu zastosowano zawieszenie pneumatyczne obniżające prześwit o około 15 mm.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes S63 AMG z 850-konnym silnikiem od Brabusa
Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
Nowy Mercedes S65 AMG - debiut w Los Angeles potwierdzony
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »