Strona główna » Newsy » Ferrari 458 Italia "Milano" od DMC
01. 11. 2011 // K. Sawicki
Wielkimi krokami nadchodzi tegoroczna edycja targów tuningowych SEMA - jednej z największych tego typu wystaw na świecie. Nie powinno dziwić więc, że coraz to kolejni tunerzy zdradzają nam, co szykują na amerykańską imprezę.
Niemiecki tuner DMC opublikował właśnie informacje i zdjęcia na temat stuningowanego Ferrari 458 Italia. Włoskie superauto zyskało oprócz przydomku "Milano" komplet modernizacji zewnętrznych i modyfikacji mechanicznych.
4,5-litrowy silnik V8 napędzający Italię otrzymał zastrzyk dodatkowych koni mechanicznych i niutonometrów, dzięki czemu zamiast 570 KM i 540 Nm rozwija 610 KM i 569 Nm. To pozwala kierowcy rozpędzić się do 330 zamiast standardowych 325 km/h.
Tym, co zmieniono z zewnątrz jest przede wszystkim body-kit nadwoziowy z włókna węglowego, w którego skład wszedł przedni zderzak, przednie nadkola, progi boczne, obudowy lusterek bocznych, jak również dyfuzor tylny.
458 Italia "Milano" została osadzona na 21-calowych felgach przednich z oponami o rozmiarze 255/30ZR21 oraz 22-calowych obręczach tylnych z ogumieniem 335/25ZR22. Nie zabrakło też nowego układu wydechowego, który wykonano ze stali nierdzewnej.
Dzięki uprzejmości firmy Al & Ed specjalizującej się w nagłośnieniu samochodowym, w nowym projekcie DMC pojawił się również rozbudowany zestaw audio.
Niemiecki tuner DMC opublikował właśnie informacje i zdjęcia na temat stuningowanego Ferrari 458 Italia. Włoskie superauto zyskało oprócz przydomku "Milano" komplet modernizacji zewnętrznych i modyfikacji mechanicznych.
4,5-litrowy silnik V8 napędzający Italię otrzymał zastrzyk dodatkowych koni mechanicznych i niutonometrów, dzięki czemu zamiast 570 KM i 540 Nm rozwija 610 KM i 569 Nm. To pozwala kierowcy rozpędzić się do 330 zamiast standardowych 325 km/h.
Tym, co zmieniono z zewnątrz jest przede wszystkim body-kit nadwoziowy z włókna węglowego, w którego skład wszedł przedni zderzak, przednie nadkola, progi boczne, obudowy lusterek bocznych, jak również dyfuzor tylny.
458 Italia "Milano" została osadzona na 21-calowych felgach przednich z oponami o rozmiarze 255/30ZR21 oraz 22-calowych obręczach tylnych z ogumieniem 335/25ZR22. Nie zabrakło też nowego układu wydechowego, który wykonano ze stali nierdzewnej.
Dzięki uprzejmości firmy Al & Ed specjalizującej się w nagłośnieniu samochodowym, w nowym projekcie DMC pojawił się również rozbudowany zestaw audio.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Ferrari 458 Spider w wersji Elegante przygotowanej przez DMC
Ferrari F12 Berlinetta poprawiona przez DMC Germany
Ferrari F12 Berlinetta stuningowane przez DMC
Podobne galerie
Ferrari 458 Italia - tuning DMC
Ferrari F12 Berlinetta - tuning Novitec Rosso
Lamborghini Aventador - tuning DMC
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »