Strona główna » Newsy » Ferrari 488 GTB Speciale - wizja nowej, bardziej ekstremalnej odmiany
10. 02. 2015 // K. Sawicki
Dopiero co Ferrari odsłoniło model 488 GTB, a w sieci już pojawiły się spekulacje i wizualizacje przedstawiające hardcorową odmianę Speciale.
Projekt nowej edycji, który widzicie na zdjęciach, jest dziełem Cavalino Design. Jak widzimy, wirtualne Ferrari wyróżnia się na tle zwykłego 488 GTB przerobionymi zderzakami, nowymi progami bocznymi, większą liczbą wlotów powietrza, elementami z włókna węglowego, a także czterema końcówkami wydechu.
Jako że model 458 Speciale został względem standardowej Italii wzmocniony o 35 KM, dodatkowej dawki mocy powinniśmy spodziewać się też od kolejnego superauta o przydomku Speciale. Podczas gdy zwykłe Ferrari 488 GTB oferuje 670 KM, od wersji Speciale możemy oczekiwać okrągłych 700 koni mechanicznych.
Mniejsza masa 458 Speciale na tle Italii sugeruje ponadto, że 488 GTB Speciale będzie ważył mniej niż zwykłe GTB - masa powinna więc spaść poniżej 1370 kg. Podwójnie turbodoładowany silnik 3.9 V8 modelu Speciale powinien natomiast zachować moment obrotowy wynoszący 760 Nm.
Oczywiście na kolejne dzieło Ferrari przyjdzie nam jeszcze poczekać - przynajmniej kilka lat.
Projekt nowej edycji, który widzicie na zdjęciach, jest dziełem Cavalino Design. Jak widzimy, wirtualne Ferrari wyróżnia się na tle zwykłego 488 GTB przerobionymi zderzakami, nowymi progami bocznymi, większą liczbą wlotów powietrza, elementami z włókna węglowego, a także czterema końcówkami wydechu.
Jako że model 458 Speciale został względem standardowej Italii wzmocniony o 35 KM, dodatkowej dawki mocy powinniśmy spodziewać się też od kolejnego superauta o przydomku Speciale. Podczas gdy zwykłe Ferrari 488 GTB oferuje 670 KM, od wersji Speciale możemy oczekiwać okrągłych 700 koni mechanicznych.
Mniejsza masa 458 Speciale na tle Italii sugeruje ponadto, że 488 GTB Speciale będzie ważył mniej niż zwykłe GTB - masa powinna więc spaść poniżej 1370 kg. Podwójnie turbodoładowany silnik 3.9 V8 modelu Speciale powinien natomiast zachować moment obrotowy wynoszący 760 Nm.
Oczywiście na kolejne dzieło Ferrari przyjdzie nam jeszcze poczekać - przynajmniej kilka lat.
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GTB
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Ferrari SP12 EC - jednorazowy model dla Erica Claptona
TOP 10 - najgorętsze supersamochody targów w Genewie
Audi RS5 Coupe Sport Edition - limitowana odmiana dla 75 szczęśliwców
Podobne galerie
Aston Martin Vanquish 60th Anniversary Edition
Ferrari F12 Berlinetta - tuning Novitec Rosso
Audi TTS Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »