Strona główna » Newsy » Ford Focus ST 2015 z odświeżonym nadwoziem, ulepszonym podwoziem i nowym silnikiem
27. 06. 2014 // K. Sawicki
Rasowa odmiana Forda Focusa - wersja ST - doczekała się pakietu ulepszeń. Producent ujawnił właśnie szczegóły na temat modernizacji.
Z zewnątrz zmodernizowane auto rozpoznamy po delikatnie zmienionych zderzakach, zmodyfikowanej masce, nowych reflektorach czy nowych lampach przeciwmgielnych. Do odświeżonego nadwozia Ford dodał nowe 18-calowe alufelgi.
Jeśli chodzi o wnętrze, tam modyfikacji znajdziemy jeszcze mniej niż na zewnątrz. Pojawiła się przeprojektowana konsola środkowa z poprawionym panelem klimatyzacji i nowymi multimediami, jak również zmieniona kierownica spłaszczona u dołu.
Sporo zmian zaszło pod maską, bo do silnika benzynowego dołączyła wersja wysokoprężna. To odmiana 2.0 TDCi oferująca 185 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, a dzięki temu pozwalająca przyspieszyć do 100 km/h w 8,1 sekundy i osiągnąć 217 km/h. Osiągi nie porażają, niskie jest za to spalanie i emisja CO2 - wynoszą one odpowiednio 4,4 l oraz 114 g.
Znacznie mocniejszą propozycją okazuje się benzynowy motor 2.0 EcoBoost. Generuje on 250 KM oraz 360 Nm, dzięki czemu gwarantuje sprint 0-100 km/h na poziomie 6,5 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 247 km/h. W przypadku tego silnika spalanie wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 158 g/km.
W odnowionym Focusie ST znalazło się również zmodyfikowane zawieszenie, poprawiony układ kierowniczy i nowy system elektroniczny dbający o trakcję. Auto zadebiutuje już niedługo, bo na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood. W salonach pojawi się jesienią, a pierwsze dostawy odbędą się na początku przyszłego roku.
Z zewnątrz zmodernizowane auto rozpoznamy po delikatnie zmienionych zderzakach, zmodyfikowanej masce, nowych reflektorach czy nowych lampach przeciwmgielnych. Do odświeżonego nadwozia Ford dodał nowe 18-calowe alufelgi.
Jeśli chodzi o wnętrze, tam modyfikacji znajdziemy jeszcze mniej niż na zewnątrz. Pojawiła się przeprojektowana konsola środkowa z poprawionym panelem klimatyzacji i nowymi multimediami, jak również zmieniona kierownica spłaszczona u dołu.
Sporo zmian zaszło pod maską, bo do silnika benzynowego dołączyła wersja wysokoprężna. To odmiana 2.0 TDCi oferująca 185 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, a dzięki temu pozwalająca przyspieszyć do 100 km/h w 8,1 sekundy i osiągnąć 217 km/h. Osiągi nie porażają, niskie jest za to spalanie i emisja CO2 - wynoszą one odpowiednio 4,4 l oraz 114 g.
Znacznie mocniejszą propozycją okazuje się benzynowy motor 2.0 EcoBoost. Generuje on 250 KM oraz 360 Nm, dzięki czemu gwarantuje sprint 0-100 km/h na poziomie 6,5 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 247 km/h. W przypadku tego silnika spalanie wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 158 g/km.
W odnowionym Focusie ST znalazło się również zmodyfikowane zawieszenie, poprawiony układ kierowniczy i nowy system elektroniczny dbający o trakcję. Auto zadebiutuje już niedługo, bo na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood. W salonach pojawi się jesienią, a pierwsze dostawy odbędą się na początku przyszłego roku.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Ford Focus ST w pięciu nowych odsłonach gotowy na SEMA 2012
Nowy Ford Focus RS ujawniony w amerykańskiej specyfikacji
Nowy Ford Focus RS - nieoficjalne szczegóły na temat hot-hatcha
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »