Strona główna » Newsy » Honda CR-Z MUGEN RR Concept - nowa, harcorowa odmiana
10. 08. 2011 // K. Sawicki
Od chwili rynkowej premiery, CR-Z otrzymał mnóstwo słów uznania za dynamiczną stylistykę, ale i jeszcze więcej słów krytyki za zbyt słaby układ napędowy. Połączenie sportowej sylwetki i sportowych osiągów znajdziemy jednak w najnowszej wersji japońskiego coupe.
Auto, o którym mowa, to prototyp CR-Z MUGEN RR Concept. Jak sama nazwa wskazuje, samochód został zaprojektowany przez inżynierów tunera MUGEN, którzy od lat specjalizują się w przygotowywaniu topowych wersji aut Hondy.
Z zewnątrz nowa odmiana wyróżnia się na tle fabrycznego CR-Z body-kitem nadwozia, w którego skład wszedł zmieniony zderzak przedni, przeprojektowane nadkola przednie, nowo opracowane progi boczne, przerobiony zderzak tylny zintegrowany z potężnym dyfuzorem, niemałe skrzydło dachowe oraz 18-calowe koła.
MUGEN nie opublikował szczegółów technicznych na temat swojego najnowszego dzieła, wiemy jednak, że słabsza wersja bez dodatkowego oznaczenia „RR” ma na pokładzie spalinowo-elektryczny układ, który rozwija 200 KM mocy i 245 Nm momentu obrotowego, pozwalając tym samym przyspieszyć do „setki” w niecałe 7 sekund.
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na kolejne materiały dotyczące hardcorowej odmiany Hondy CR-Z.
Auto, o którym mowa, to prototyp CR-Z MUGEN RR Concept. Jak sama nazwa wskazuje, samochód został zaprojektowany przez inżynierów tunera MUGEN, którzy od lat specjalizują się w przygotowywaniu topowych wersji aut Hondy.
Z zewnątrz nowa odmiana wyróżnia się na tle fabrycznego CR-Z body-kitem nadwozia, w którego skład wszedł zmieniony zderzak przedni, przeprojektowane nadkola przednie, nowo opracowane progi boczne, przerobiony zderzak tylny zintegrowany z potężnym dyfuzorem, niemałe skrzydło dachowe oraz 18-calowe koła.
MUGEN nie opublikował szczegółów technicznych na temat swojego najnowszego dzieła, wiemy jednak, że słabsza wersja bez dodatkowego oznaczenia „RR” ma na pokładzie spalinowo-elektryczny układ, który rozwija 200 KM mocy i 245 Nm momentu obrotowego, pozwalając tym samym przyspieszyć do „setki” w niecałe 7 sekund.
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na kolejne materiały dotyczące hardcorowej odmiany Hondy CR-Z.
Źródło: worldcarfans, carscoop
Podobne artykuły
Honda CR-Z GT - nowe informacje i zdjęcia
Targi w Detroit: Acura NSX Concept II, czyli coraz bliżej wersji produkcyjnej
Detroit Auto Show: Acura NSX Concept, czyli powrót legendy zapowiedziany
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »