Strona główna » Newsy » Jaguar XFR-S Sportbrake - bardzo szybkie kombi odsłonięte
25. 02. 2014 // K. Sawicki
W internecie pojawiają się kolejne szczegóły na temat premier przygotowywanych na tegoroczne Geneva Motor Show. Tym razem Jaguar ujawnił model XFR-S w wersji Sportbrake.
Od standardowego kombi auto różni się z zewnątrz zmienionymi zderzakami, w których pojawiły się elementy z włókna węglowego, spoilerem dachowym, jak również 20-calowymi felgami. Te ostatnie zaopatrzono w ogumienie Pirelli w rozmiarze 265/35 z przodu i 295/30 z tyłu.
Podobnie jak sedan, Sportbrake otrzymał 5-litrowe V8, które dzięki doładowaniu oferuje 542 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego. Osiągi, jakie zapewnia, to przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedynie 4,8 sekundy oraz prędkość maksymalna ograniczona do 300 km/h. Producent obiecuje spalanie na poziomie 12,7 l/100 km i emisję CO2 wynoszącą 297 g/km.
Silnik połączono z 8-biegowym automatem wyposażonym w funkcję Quickshift (znaną z F-Type), natomiast zawieszenie, elektroniczny mechanizm różnicowy czy układ hamulcowy zmodyfikowano. W tym ostatnim zastosowano tarcze o średnicy 380 mm z przodu i 376 mm z tyłu.
Nowy rywal takich modeli jak Audi RS6 Avant czy Mercedes E63 AMG T wejdzie na brytyjski rynek 1 kwietnia z ceną 82.495 £.
Od standardowego kombi auto różni się z zewnątrz zmienionymi zderzakami, w których pojawiły się elementy z włókna węglowego, spoilerem dachowym, jak również 20-calowymi felgami. Te ostatnie zaopatrzono w ogumienie Pirelli w rozmiarze 265/35 z przodu i 295/30 z tyłu.
Podobnie jak sedan, Sportbrake otrzymał 5-litrowe V8, które dzięki doładowaniu oferuje 542 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego. Osiągi, jakie zapewnia, to przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedynie 4,8 sekundy oraz prędkość maksymalna ograniczona do 300 km/h. Producent obiecuje spalanie na poziomie 12,7 l/100 km i emisję CO2 wynoszącą 297 g/km.
Silnik połączono z 8-biegowym automatem wyposażonym w funkcję Quickshift (znaną z F-Type), natomiast zawieszenie, elektroniczny mechanizm różnicowy czy układ hamulcowy zmodyfikowano. W tym ostatnim zastosowano tarcze o średnicy 380 mm z przodu i 376 mm z tyłu.
Nowy rywal takich modeli jak Audi RS6 Avant czy Mercedes E63 AMG T wejdzie na brytyjski rynek 1 kwietnia z ceną 82.495 £.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Targi w Los Angeles - Jaguar XFR-S, czyli jeszcze więcej sportu
Jaguar XFR-S z wyglądem rasowego sedana - nowe zdjęcia szpiegowskie
Jaguar XFR-S - zdjęcia szpiegowskie topowej limuzyny
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »