Strona główna » Newsy » Lamborghini Gallardo od Cosa Design
19. 09. 2011 // K. Sawicki
Już od 8 lat z fabryki Lamborghini zlokalizowanej w Sant'Agata Bolognese wyjeżdża Gallardo – jeden z najsłynniejszych supersamochodów na świecie. W czasie swojej rynkowej premiery auto doczekało się całej masy różnych wersji – zarówno tych fabrycznych, jak i stuningowanych. Do tej drugiej grupy dołączyła właśnie kolejna odmiana.
Zmodyfikowaniem Gallardo zajął się tym razem niemiecki tuner Cosa Design. Przygotował on pakiet tuningowy, w którym najważniejsze miejsce zajął body-kit nadwoziowy zawierający spoiler przedniego zderzaka, progi boczne, spoiler tylnej klapy oraz zderzak tylny. Ostatni z wymienionych elementów zdecydowanie najbardziej rzuca się w oczy.
Włoskie coupe po tuningu osadzone zostało na 20-calowych felgach zaopatrzonych w ogumienie Continental Sport Contact o rozmiarze 245/30R20 z przodu i 295/25R20 z tyłu. Zawieszenie auta wyposażono w regulację sztywności oraz wysokości prześwitu, a układ hamulcowy oparto na 6- i 8-tłokowych zaciskach.
Jeżeli chodzi o modernizacje silnikowe, inżynierom Cosa Design udało się „podkręcić” potężny motor Gallardo z 500 KM i 510 Nm do 540 KM i 550 Nm. Dzięki przeróbkom jednostki napędowej zdołano podnieść prędkość maksymalną z 309 do 317 km/h.
Zmodyfikowaniem Gallardo zajął się tym razem niemiecki tuner Cosa Design. Przygotował on pakiet tuningowy, w którym najważniejsze miejsce zajął body-kit nadwoziowy zawierający spoiler przedniego zderzaka, progi boczne, spoiler tylnej klapy oraz zderzak tylny. Ostatni z wymienionych elementów zdecydowanie najbardziej rzuca się w oczy.
Włoskie coupe po tuningu osadzone zostało na 20-calowych felgach zaopatrzonych w ogumienie Continental Sport Contact o rozmiarze 245/30R20 z przodu i 295/25R20 z tyłu. Zawieszenie auta wyposażono w regulację sztywności oraz wysokości prześwitu, a układ hamulcowy oparto na 6- i 8-tłokowych zaciskach.
Jeżeli chodzi o modernizacje silnikowe, inżynierom Cosa Design udało się „podkręcić” potężny motor Gallardo z 500 KM i 510 Nm do 540 KM i 550 Nm. Dzięki przeróbkom jednostki napędowej zdołano podnieść prędkość maksymalną z 309 do 317 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Lamborghini Gallardo po bardzo nieudanej metamorfozie
Lamborghini Gallardo Generazioni GT3 od DMC
Lamborghini Huracan wg Underground Racing - pierwsze zapowiedzi
Podobne galerie
Lamborghini Aventador - tuning Novitec
Lamborghini Aventador - tuning DMC
Rolls-Royce Wraith - tuning Spofec
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »