Strona główna » Newsy » Maserati GranTurismo jako DMC Sovrano
25. 07. 2011 // K. Sawicki
Niemiecki tuner DMC podjął się wyzwania udoskonalenia Maserati GranTurismo. W ten sposób powstał stuningowany model Sovrano z ładniejszą karoserią i potężniejszym silnikiem.
Projektanci z DMC zafundowali nadwoziu włoskiego coupe aerodynamiczny body-kit wykonany z włókna węglowego. W body-kicie znalazł się nowy zderzak przedni zintegrowany ze spoilerem, zmieniona maska z wlotami i wylotami powietrza, szerokie listwy progowe, przerobiony dyfuzor tylnego zderzaka oraz spoiler tylnej klapy.
Z zewnątrz da się też zauważyć nowe felgi (o średnicy 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu), które „obuto” w nisko-profilowe ogumienie (o rozmiarze 255/30/R20 z przodu i 305/30/R21 z tyłu). Nie należy zapominać też o prześwicie obniżonym o całe 30 mm.
Odsuńmy jednak na bok modernizacje zewnętrzne, a przyjrzyjmy się temu, co zmodyfikowano pod maską. Dzięki przerobionemu ECU i nowej turbosprężarce, 4,7-litrowy silnik V8 otrzymał porządny zastrzyk dodatkowej mocy i dodatkowego momentu obrotowego. Zaoferowano 590 KM i 472 Nm, czyli o 150 KM i 82 Nm więcej niż w standardzie.
Poza przeróbkami nadwozia i ulepszeniami silnika, DMC Sovrano wyróżnia się na tle fabrycznego GranTurismo również modernizacjami wnętrza. Te ostatnie przyniosły kabinie ekskluzywną tapicerkę skórzaną, aluminiowe pedały i nową kierownicę.
Projektanci z DMC zafundowali nadwoziu włoskiego coupe aerodynamiczny body-kit wykonany z włókna węglowego. W body-kicie znalazł się nowy zderzak przedni zintegrowany ze spoilerem, zmieniona maska z wlotami i wylotami powietrza, szerokie listwy progowe, przerobiony dyfuzor tylnego zderzaka oraz spoiler tylnej klapy.
Z zewnątrz da się też zauważyć nowe felgi (o średnicy 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu), które „obuto” w nisko-profilowe ogumienie (o rozmiarze 255/30/R20 z przodu i 305/30/R21 z tyłu). Nie należy zapominać też o prześwicie obniżonym o całe 30 mm.
Odsuńmy jednak na bok modernizacje zewnętrzne, a przyjrzyjmy się temu, co zmodyfikowano pod maską. Dzięki przerobionemu ECU i nowej turbosprężarce, 4,7-litrowy silnik V8 otrzymał porządny zastrzyk dodatkowej mocy i dodatkowego momentu obrotowego. Zaoferowano 590 KM i 472 Nm, czyli o 150 KM i 82 Nm więcej niż w standardzie.
Poza przeróbkami nadwozia i ulepszeniami silnika, DMC Sovrano wyróżnia się na tle fabrycznego GranTurismo również modernizacjami wnętrza. Te ostatnie przyniosły kabinie ekskluzywną tapicerkę skórzaną, aluminiowe pedały i nową kierownicę.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Jaguar F-Type z pakietem tuningowym od Piecha Design
Ferrari F12 Berlinetta po kuracji wzmacniającej od PP-Performance
Rolls-Royce Wraith z bardziej rasowym wyglądem i potężniejszym motorem
Podobne galerie
Rolls-Royce Wraith - tuning Spofec
BMW M4 Coupe - tuning AC Schnitzer
Lexus RC 350 F SPORT Rocket Bunny
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »