Strona główna » Newsy » McLaren 675LT - kiedy zwykły 650S okazuje się zbyt wolny
25. 02. 2015 // K. Sawicki
Do otwarcia tegorocznego salonu samochodowego w Genewie pozostało raptem kilka dni. McLaren jednak nie wytrzymał i już podzielił się z nami materiałami prezentującymi jego genewską nowość.
Mowa o modelu 675LT, który bazuje na McLarenie 650S, jednak jest od niego pod wieloma względami lepszy. Aby wyróżnić nowe auto z zewnątrz, projektanci ozdobili nadwozie m.in. zmienionymi zderzakami, wyraźniej zaznaczonymi progami bocznymi, a także nowymi końcówkami wydechu.
Podczas gdy karoseria będzie dostępna w czterech nowych odcieniach lakieru, pod nią znajdziemy fotele kubełkowe wykonane z włókna węglowego, tapicerkę z alcantary, ulepszony system multimedialny, jak również kilka emblematów informujących, z jakim autem mamy do czynienia.
Aby poprawić osiągi swojego superauta, McLaren zafundował modelowi 675LT nie tylko mocniejszy silnik, ale także lżejszą konstrukcję. Auto waży o 100 kilogramów mniej od swojego pierwowzoru, co oznacza, że masa własna wynosi jedynie 1230 kilogramów.
Parametry jednostki napędowej informują nas z kolei, że 3,8-litrowe, podwójnie turbodoładowane V8 z modelu 650S otrzymało zastrzyk dodatkowych 25 koni oraz 22 niutonometrów. W rezultacie moc wyniosła 675 KM, zaś moment obrotowy uplasował się na poziomie 700 Nm.
Choć już 650S jest niezwykle szybkim autem, 675LT okazuje się jeszcze sprawniejszy. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 2,9 sekundy, a druga "setka" pojawia się na jego liczniku po 7,9 sekundy. Prędkość maksymalna to natomiast 330 km/h.
Mowa o modelu 675LT, który bazuje na McLarenie 650S, jednak jest od niego pod wieloma względami lepszy. Aby wyróżnić nowe auto z zewnątrz, projektanci ozdobili nadwozie m.in. zmienionymi zderzakami, wyraźniej zaznaczonymi progami bocznymi, a także nowymi końcówkami wydechu.
Podczas gdy karoseria będzie dostępna w czterech nowych odcieniach lakieru, pod nią znajdziemy fotele kubełkowe wykonane z włókna węglowego, tapicerkę z alcantary, ulepszony system multimedialny, jak również kilka emblematów informujących, z jakim autem mamy do czynienia.
Aby poprawić osiągi swojego superauta, McLaren zafundował modelowi 675LT nie tylko mocniejszy silnik, ale także lżejszą konstrukcję. Auto waży o 100 kilogramów mniej od swojego pierwowzoru, co oznacza, że masa własna wynosi jedynie 1230 kilogramów.
Parametry jednostki napędowej informują nas z kolei, że 3,8-litrowe, podwójnie turbodoładowane V8 z modelu 650S otrzymało zastrzyk dodatkowych 25 koni oraz 22 niutonometrów. W rezultacie moc wyniosła 675 KM, zaś moment obrotowy uplasował się na poziomie 700 Nm.
Choć już 650S jest niezwykle szybkim autem, 675LT okazuje się jeszcze sprawniejszy. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 2,9 sekundy, a druga "setka" pojawia się na jego liczniku po 7,9 sekundy. Prędkość maksymalna to natomiast 330 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
McLaren 650S GT3 debiutuje w Goodwood
McLaren 650S Coupe MSO, czyli nowy model z nowymi dodatkami
McLaren 650S - oficjalne informacje i fotografie
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »