Strona główna » Newsy » Mercedes E63 AMG 2014 - oficjalne informacje i zdjęcia!
10. 01. 2013 // K. Sawicki
Mercedes sukcesywnie ujawnia kolejne wersje odświeżonej klasy E. Teraz przyszła pora na model E63 AMG.
Z zewnątrz, zmodernizowanego Mercedesa rozpoznamy po agresywnym pasie przednim z nowymi reflektorami, innym grillem oraz przeprojektowanym zderzakiem o większych wlotach powietrza. Z tyłu znajdziemy jeszcze przerobiony dyfuzor i nowe końcówki wydechu.
Pod maską E63 AMG po liftingu znalazło się dotychczas stosowane 5,5-litrowe V8, jednak w nieco mocniejszej odmianie. Teraz silnik rozwija 557 KM mocy (przy 5500 obr./min.) oraz 720 Nm momentu obrotowego (przy 1750-5250 obr./min.).
Kto uważa, że to za mało, powinien wybrać nową wersję S-Model generującą 585 KM (przy 5500 obr./min.) i 800 Nm (przy 1750-5000 obr./min.). Odmiana ta oferuje ponadto w standardzie napęd na cztery koła (4MATIC) z tylną blokadą mechanizmu różnicowego.
Jeśli chodzi o osiągi, bazowy tylno-napędowy E63 AMG przyspiesza do 100 km/h w 4,2 sekundy. W odmianie 4MATIC możemy liczyć na 3,7-3,8 sekundy (w zależności od nadwozia), natomiast w S-Model - 3,6-3,7 sekundy. Wszystkie wersje mają prędkość maksymalną ograniczoną do 250 km/h.
Skrzynia biegów to w odnowionym Mercedesie 7-stopniowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT, a hamulce - opcjonalnie ceramiczny układ z 360-milimetrowymi tarczami. Warto dodać, że S-Model wyróżnia się 19-calowymi felgami połączonymi z ogumieniem o rozmiarze 255/35 R19 z przodu i 285/30 R19 z tyłu.
E63 AMG 2014 zadebiutuje w sprzedaży w kwietniu. Wersje 4MATIC i S-Model pojawią się jednak dopiero w czerwcu.
Z zewnątrz, zmodernizowanego Mercedesa rozpoznamy po agresywnym pasie przednim z nowymi reflektorami, innym grillem oraz przeprojektowanym zderzakiem o większych wlotach powietrza. Z tyłu znajdziemy jeszcze przerobiony dyfuzor i nowe końcówki wydechu.
Pod maską E63 AMG po liftingu znalazło się dotychczas stosowane 5,5-litrowe V8, jednak w nieco mocniejszej odmianie. Teraz silnik rozwija 557 KM mocy (przy 5500 obr./min.) oraz 720 Nm momentu obrotowego (przy 1750-5250 obr./min.).
Kto uważa, że to za mało, powinien wybrać nową wersję S-Model generującą 585 KM (przy 5500 obr./min.) i 800 Nm (przy 1750-5000 obr./min.). Odmiana ta oferuje ponadto w standardzie napęd na cztery koła (4MATIC) z tylną blokadą mechanizmu różnicowego.
Jeśli chodzi o osiągi, bazowy tylno-napędowy E63 AMG przyspiesza do 100 km/h w 4,2 sekundy. W odmianie 4MATIC możemy liczyć na 3,7-3,8 sekundy (w zależności od nadwozia), natomiast w S-Model - 3,6-3,7 sekundy. Wszystkie wersje mają prędkość maksymalną ograniczoną do 250 km/h.
Skrzynia biegów to w odnowionym Mercedesie 7-stopniowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT, a hamulce - opcjonalnie ceramiczny układ z 360-milimetrowymi tarczami. Warto dodać, że S-Model wyróżnia się 19-calowymi felgami połączonymi z ogumieniem o rozmiarze 255/35 R19 z przodu i 285/30 R19 z tyłu.
E63 AMG 2014 zadebiutuje w sprzedaży w kwietniu. Wersje 4MATIC i S-Model pojawią się jednak dopiero w czerwcu.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes E63 AMG po liftingu z pakietem tuningowym od Brabusa
Mercedes E63 AMG S-Model według VATH, czyli kombi pędzące 350 km/h
Nowy Mercedes C63 AMG - oficjalne informacje i zdjęcia ujawnione!
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »