Strona główna » Newsy » Mercedes E63 AMG S-Model według VATH, czyli kombi pędzące 350 km/h
08. 12. 2014 // K. Sawicki
Klasa E doczekała się jakiś czas temu liftingu, a niedawno odświeżonym modelem zainteresował się VATH. Do jego warsztatu trafiła najmocniejsza wersja limuzyny Mercedesa.
Niemiecka firma zajęła się modelem E63 AMG S-Model w wersji nadwoziowej kombi. W efekcie za 1416 € oferuje karbonowy spoiler przedniego zderzaka, za 238 € karbonowy dyfuzor, za 3927 € karbonowe ozdobniki wnętrza, za 1535 € prędkościomierz wyskalowany do 360 km/h (nieprzypadkowo), natomiast za 1297 € niefabryczną kierownicę.
Nadwozie klasy E zostało postawione na nowych felgach - wykonanych z kutego aluminium i zaopatrzonych w ogumienie o rozmiarze 265/30 ZR20 z przodu i 305/25 ZR20 z tyłu. Poza tym przygotowano niestandardowy układ hamulcowy oraz warte 1166 € sprężyny, które obniżają prześwit o 20-40 mm.
Najważniejszym punktem modyfikacji opracowanych przez VATH okazują się modernizacje silnikowe. 5,5-litrowe V8 dostało zmienione turbosprężarki, udoskonaloną elektronikę, a dodatkowo także niestandardowy układ wydechowy. Wszystko to w cenie 24.700 €.
Rezultatem poprawek silnikowych są moc podniesiona z 585 do nieprawdopodobnych 750 KM, moment obrotowy zwiększony z 800 do okrągłego 1000 Nm, a także lepsze niż w serii osiągi. Zwiększone parametry silnika i zniesienie ogranicznika prędkości pozwalają osiągać nie 250, a aż 350 km/h.
Niemiecka firma zajęła się modelem E63 AMG S-Model w wersji nadwoziowej kombi. W efekcie za 1416 € oferuje karbonowy spoiler przedniego zderzaka, za 238 € karbonowy dyfuzor, za 3927 € karbonowe ozdobniki wnętrza, za 1535 € prędkościomierz wyskalowany do 360 km/h (nieprzypadkowo), natomiast za 1297 € niefabryczną kierownicę.
Nadwozie klasy E zostało postawione na nowych felgach - wykonanych z kutego aluminium i zaopatrzonych w ogumienie o rozmiarze 265/30 ZR20 z przodu i 305/25 ZR20 z tyłu. Poza tym przygotowano niestandardowy układ hamulcowy oraz warte 1166 € sprężyny, które obniżają prześwit o 20-40 mm.
Najważniejszym punktem modyfikacji opracowanych przez VATH okazują się modernizacje silnikowe. 5,5-litrowe V8 dostało zmienione turbosprężarki, udoskonaloną elektronikę, a dodatkowo także niestandardowy układ wydechowy. Wszystko to w cenie 24.700 €.
Rezultatem poprawek silnikowych są moc podniesiona z 585 do nieprawdopodobnych 750 KM, moment obrotowy zwiększony z 800 do okrągłego 1000 Nm, a także lepsze niż w serii osiągi. Zwiększone parametry silnika i zniesienie ogranicznika prędkości pozwalają osiągać nie 250, a aż 350 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes E63 AMG po liftingu z pakietem tuningowym od Brabusa
Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake od VATH
Mercedes E63 AMG 2014 - oficjalne informacje i zdjęcia!
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »