Strona główna » Newsy » Mercedes E63 AMG po liftingu z pakietem tuningowym od Brabusa
30. 11. 2013 // K. Sawicki
Na tegoroczne targi Essen Motor Show Brabus przygotował kolejnego poprawionego Mercedesa. A jest nim model E63 AMG kombi po liftingu.
Jeśli chodzi o zmiany zewnętrzne, niemiecki tuner ozdobił auto nowymi felgami o rozmiarze do 20 cali, czterema końcówkami układu wydechowego oraz body-kitem nadwozia. Ten ostatni objął spoiler przedni i dyfuzor tylny, które wykonano z włókna węglowego.
Modernizacje tuningowe znajdziemy również we wnętrzu klasy E kombi. Właściciele E63 AMG mogą zamówić którąś z nowych tapicerek wykonanych ze skóry lub alcantary, a także manetki do zmiany biegów wykonane z aluminium.
Najważniejsze modyfikacje Brabus zastosował jednak pod maską. Benzynowe V8 otrzymało większą pojemność (podniesiono ją z 5461 do 5912 cm3), dwie powiększone turbosprężarki oraz niefabryczny układ kolektorów wydechowych.
Efektem tych zmian są oczywiście wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Tę pierwszą zwiększono z 585 do 850 KM, a drugą z 800 do 1450 Nm. Moment obrotowy został jednak ograniczony elektronicznie do 1150 Nm - w obawie o trwałość silnika.
Poprawie uległy osiągi niemieckiego kombi - przyspieszenie do 100 km/h wyniosło 3,1 sekundy, a prędkość maksymalna 300 km/h (350 km/h ze specjalnym ogumieniem). Warto dodać, że modyfikacje są dopasowane zarówno do wersji z napędem na tył, jak i 4MATIC.
Jeśli chodzi o zmiany zewnętrzne, niemiecki tuner ozdobił auto nowymi felgami o rozmiarze do 20 cali, czterema końcówkami układu wydechowego oraz body-kitem nadwozia. Ten ostatni objął spoiler przedni i dyfuzor tylny, które wykonano z włókna węglowego.
Modernizacje tuningowe znajdziemy również we wnętrzu klasy E kombi. Właściciele E63 AMG mogą zamówić którąś z nowych tapicerek wykonanych ze skóry lub alcantary, a także manetki do zmiany biegów wykonane z aluminium.
Najważniejsze modyfikacje Brabus zastosował jednak pod maską. Benzynowe V8 otrzymało większą pojemność (podniesiono ją z 5461 do 5912 cm3), dwie powiększone turbosprężarki oraz niefabryczny układ kolektorów wydechowych.
Efektem tych zmian są oczywiście wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Tę pierwszą zwiększono z 585 do 850 KM, a drugą z 800 do 1450 Nm. Moment obrotowy został jednak ograniczony elektronicznie do 1150 Nm - w obawie o trwałość silnika.
Poprawie uległy osiągi niemieckiego kombi - przyspieszenie do 100 km/h wyniosło 3,1 sekundy, a prędkość maksymalna 300 km/h (350 km/h ze specjalnym ogumieniem). Warto dodać, że modyfikacje są dopasowane zarówno do wersji z napędem na tył, jak i 4MATIC.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes E63 AMG 2014 - oficjalne informacje i zdjęcia!
Mercedes E63 AMG S-Model według VATH, czyli kombi pędzące 350 km/h
Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »