Strona główna » Newsy » Mercedes S63 AMG z 850-konnym silnikiem od Brabusa
06. 09. 2013 // K. Sawicki
Dopiero co Mercedes ujawnił nową generację S63 AMG, a Brabus już zajął się jej tuningiem. W efekcie powstał model 850 6.0 Biturbo iBusiness.
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, główną zmianą wprowadzoną w limuzynie Mercedesa jest body-kit nadwozia, który objął przeformowane zderzaki oraz błotniki z wlotami powietrza wykonanymi z włókna węglowego. Auto zostało osadzone na 21-calowych felgach, pod którymi zamontowano węglowo-ceramiczne hamulce i zawieszenie z elektronicznym modułem obniżającym prześwit o 15 mm.
We wnętrzu stuningowanej klasy S znajdziemy natomiast skórzaną tapicerkę najwyższej klasy, specjalne podświetlenie oraz dużo multimediów. Do tych ostatnich zaliczymy m.in. 15,2-calowy ekran TFT, iPoda touch, iPada mini, Maca mini oraz Apple TV.
Brabus nie zapomniał oczywiście o modernizacjach silnika. V8 otrzymało pojemność zwiększoną z 5,5 do 5,9 litra, moc podniesioną do 850 KM oraz moment obrotowy wynoszący 1150 Nm. Takie wyniki udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu przeprogramowanego ECU, kutych tłoków, zmienionego wału korbowego, większej obudowy filtra powietrza, nowych turbosprężarek i sportowego układu wydechowego.
Efektem tuningu silnika są oczywiście lepsze niż w standardzie osiągi - przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna to 350 km/h.
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, główną zmianą wprowadzoną w limuzynie Mercedesa jest body-kit nadwozia, który objął przeformowane zderzaki oraz błotniki z wlotami powietrza wykonanymi z włókna węglowego. Auto zostało osadzone na 21-calowych felgach, pod którymi zamontowano węglowo-ceramiczne hamulce i zawieszenie z elektronicznym modułem obniżającym prześwit o 15 mm.
We wnętrzu stuningowanej klasy S znajdziemy natomiast skórzaną tapicerkę najwyższej klasy, specjalne podświetlenie oraz dużo multimediów. Do tych ostatnich zaliczymy m.in. 15,2-calowy ekran TFT, iPoda touch, iPada mini, Maca mini oraz Apple TV.
Brabus nie zapomniał oczywiście o modernizacjach silnika. V8 otrzymało pojemność zwiększoną z 5,5 do 5,9 litra, moc podniesioną do 850 KM oraz moment obrotowy wynoszący 1150 Nm. Takie wyniki udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu przeprogramowanego ECU, kutych tłoków, zmienionego wału korbowego, większej obudowy filtra powietrza, nowych turbosprężarek i sportowego układu wydechowego.
Efektem tuningu silnika są oczywiście lepsze niż w standardzie osiągi - przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna to 350 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
Nowy Mercedes klasy S udoskonalony przez Carlssona
Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »