Strona główna » Newsy » Mercedes SL w limitowanych odmianach 417 Mille Miglia
14. 02. 2015 // K. Sawicki
Dwie dekady po tym, jak w 1995 roku Mercedes wypuścił edycje specjalne modeli SL320 i SL500 o nazwie Mille Miglia, ze Stuttgartu dotarły do nas wieści o ich współczesnych odpowiednikach.
Podobnie jak w przypadku unikalnych Mercedesów sprzed 20 lat, nowe modele zostały zaprojektowane, aby uczcić wydarzenie z 1955 roku. Wtedy to Striling Moss za kierownicą Mercedesa 300 SLR z numerem startowym 417 wygrał wyścig Mille Miglia w swojej klasie.
Tym razem edycje limitowane zostały zaprojektowane na bazie modeli SL400 i SL500. Oba otrzymały czerwone detale nadwozia, czerwone zaciski hamulcowe, 19-calowe felgi przednie i 20-calowe tylne z czerwonymi dodatkami oraz czerwone akcenty wewnętrzne. W środku zastosowano też zagłówki z wyhaftowanym emblematem Mille Miglia 417.
Standardowe wyposażenie specjalnych Mercedesów objęło adaptacyjne amortyzatory, a w opcji zaoferowano system ABC (Active Body Control). Przypomnijmy, że SL400 wyposażony jest w 3-litrowe, podwójnie turbodoładowane V6 o mocy 333 KM, zaś SL500 korzysta z 4,6-litrowego, podwójnie turbodoładowanego V8 o mocy 435 KM.
Wyjątkowe edycje klasy SL zadebiutują podczas marcowego Geneva Motor Show, a ich produkcję ograniczono do 500 sztuk. Aby zamiast zwykłego SL400 dostać wersję 417 Mille Miglia trzeba dopłacić 14.000 €. W przypadku SL500 dopłata wynosi 12.800 €.
Podobnie jak w przypadku unikalnych Mercedesów sprzed 20 lat, nowe modele zostały zaprojektowane, aby uczcić wydarzenie z 1955 roku. Wtedy to Striling Moss za kierownicą Mercedesa 300 SLR z numerem startowym 417 wygrał wyścig Mille Miglia w swojej klasie.
Tym razem edycje limitowane zostały zaprojektowane na bazie modeli SL400 i SL500. Oba otrzymały czerwone detale nadwozia, czerwone zaciski hamulcowe, 19-calowe felgi przednie i 20-calowe tylne z czerwonymi dodatkami oraz czerwone akcenty wewnętrzne. W środku zastosowano też zagłówki z wyhaftowanym emblematem Mille Miglia 417.
Standardowe wyposażenie specjalnych Mercedesów objęło adaptacyjne amortyzatory, a w opcji zaoferowano system ABC (Active Body Control). Przypomnijmy, że SL400 wyposażony jest w 3-litrowe, podwójnie turbodoładowane V6 o mocy 333 KM, zaś SL500 korzysta z 4,6-litrowego, podwójnie turbodoładowanego V8 o mocy 435 KM.
Wyjątkowe edycje klasy SL zadebiutują podczas marcowego Geneva Motor Show, a ich produkcję ograniczono do 500 sztuk. Aby zamiast zwykłego SL400 dostać wersję 417 Mille Miglia trzeba dopłacić 14.000 €. W przypadku SL500 dopłata wynosi 12.800 €.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe Nighthawk - kabrio dla wymagających
Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
Mercedes klasy G - luksusowy off-roader po zmianach ujawniony
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »