Strona główna » Newsy » Mercedes SLS AMG Roadster po kuracji tuningowej Brabusa
27. 11. 2011 // K. Sawicki
Brabus, który od dawien dawna zajmuje się tuningiem Mercedesów, zaprezentował właśnie (na targach w Essen) pakiety modyfikacji przeznaczone dla klasy M i SLS-a AMG Roadster. Jako, że ten drugi znacznie bardziej nas interesuje, przyjrzymy się mu z bliska.
Na zewnątrz otwartego SLS-a spece niemieckiej firmy tuningowej zastosowali body-kit nadwozia wykonany z włókna węglowego. Znalazł się w nim spojler przedniego zderzaka, wloty powietrza umieszczone w przednich i tylnych błotnikach, progi boczne, spojler tylny i dwie podwójne końcówki wydechu.
Samochód jeździ na nowych felgach o średnicy 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu. Zawieszenie z układem Brabus Ride Control jest niższe o 40 mm, ale w razie potrzeby kierowca może skorzystać z systemu chwilowego podniesienia przodu o 50 mm.
Wspomniane wyżej podwójne końcówki wydechu są zakończeniem zupełnie nowego układu, który ma 84 mm średnicy, a który wykonano z tytanu. Jego montaż pozwolił na podniesienie parametrów silnika - 6,3-litrowy motor V8 generuje 611 zamiast 571 KM mocy.
Skóra, alcantara, włókno węglowe czy drewno - oto materiały, które wykorzystał Brabus do wykończenia kabiny pasażerskiej, aby odpowiednio współgrała z udoskonalonym nadwoziem i poprawioną mechaniką.
Na zewnątrz otwartego SLS-a spece niemieckiej firmy tuningowej zastosowali body-kit nadwozia wykonany z włókna węglowego. Znalazł się w nim spojler przedniego zderzaka, wloty powietrza umieszczone w przednich i tylnych błotnikach, progi boczne, spojler tylny i dwie podwójne końcówki wydechu.
Samochód jeździ na nowych felgach o średnicy 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu. Zawieszenie z układem Brabus Ride Control jest niższe o 40 mm, ale w razie potrzeby kierowca może skorzystać z systemu chwilowego podniesienia przodu o 50 mm.
Wspomniane wyżej podwójne końcówki wydechu są zakończeniem zupełnie nowego układu, który ma 84 mm średnicy, a który wykonano z tytanu. Jego montaż pozwolił na podniesienie parametrów silnika - 6,3-litrowy motor V8 generuje 611 zamiast 571 KM mocy.
Skóra, alcantara, włókno węglowe czy drewno - oto materiały, które wykorzystał Brabus do wykończenia kabiny pasażerskiej, aby odpowiednio współgrała z udoskonalonym nadwoziem i poprawioną mechaniką.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes SLS AMG Roadster w wersji HAWK od Hamanna
Mercedes SLS AMG GT Final Edition - specjalna wersja na pożegnanie
Mercedes SLS AMG GT - zestaw nowych zdjęć topowej wersji
![](http://www.topcars.pl/archiwum/galeria/tuning/mercedes_sls_amg_roadster//THUMBS/THUMB_WIDE_MINI_mercedes_sls_amg_roadster_hamann_07.jpg)
![](http://www.topcars.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/mercedes/sls_amg_gt/final_edition//THUMBS/THUMB_WIDE_MINI_mercedes_sls_amg_gt_final_edition_04.jpg)
![](http://www.topcars.pl/archiwum/galeria/glowna/mercedes_sls_amg_gt//THUMBS/THUMB_WIDE_MINI_mercedes_sls_amg_gt_06.jpg)
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »