Strona główna » Newsy » Mercedes klasy C z pakietem AMG udoskonalony przez Brabusa
24. 11. 2014 // K. Sawicki
Dla tych, którzy chcieliby dostać sportową klasę C, ale nie w formie hardcorowego modelu C63 AMG, Mercedes ma pakiet dodatków AMG. Auto wyposażone w ten zestaw trafiło do warsztatu Brabusa.
Wieloletni specjalista od tuningowania Mercedesów ozdobił swoje nowe dzieło m.in. body-kitem nadwozia. Ten objął spoiler przedniego zderzaka, spoiler tylny oraz zderzak tylny z elementem ozdobnym na kształt dyfuzora, dopasowanym stylistycznie do czterech końcówek wydechu.
Wśród zmian zewnętrznych nie mogło zabraknąć nowych felg. W ofercie znalazły się koła o różnych wzorach, różnej średnicy (18, 19 lub 20 cali) i z różnymi opcjami ogumienia (w tym o rozmiarze 225/35 ZR 20 oraz 255/30 ZR 20).
Brabus nie zapomniał też o paczkach zmian silnikowych. Dzięki nim wersję C180 wzmocniono ze 109 do 130 koni, zaś odmianę C200 ze 124 do 165 KM. W drugim przypadku moment obrotowy wzrósł z 300 do 330 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h wyniosło 7 sekund.
Modyfikacje techniczne objęły też sportowe zawieszenie. Poprawiono zarówno standardowy układ, który zaopatrzono w sprężyny obniżające prześwit o 30 mm, jak i układ pneumatyczny (AIRMATIC), który z kolei wyposażono w moduł umożliwiający obniżenie prześwitu.
Wieloletni specjalista od tuningowania Mercedesów ozdobił swoje nowe dzieło m.in. body-kitem nadwozia. Ten objął spoiler przedniego zderzaka, spoiler tylny oraz zderzak tylny z elementem ozdobnym na kształt dyfuzora, dopasowanym stylistycznie do czterech końcówek wydechu.
Wśród zmian zewnętrznych nie mogło zabraknąć nowych felg. W ofercie znalazły się koła o różnych wzorach, różnej średnicy (18, 19 lub 20 cali) i z różnymi opcjami ogumienia (w tym o rozmiarze 225/35 ZR 20 oraz 255/30 ZR 20).
Brabus nie zapomniał też o paczkach zmian silnikowych. Dzięki nim wersję C180 wzmocniono ze 109 do 130 koni, zaś odmianę C200 ze 124 do 165 KM. W drugim przypadku moment obrotowy wzrósł z 300 do 330 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h wyniosło 7 sekund.
Modyfikacje techniczne objęły też sportowe zawieszenie. Poprawiono zarówno standardowy układ, który zaopatrzono w sprężyny obniżające prześwit o 30 mm, jak i układ pneumatyczny (AIRMATIC), który z kolei wyposażono w moduł umożliwiający obniżenie prześwitu.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes C63 AMG po tuningu HMS
Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
Nowy Mercedes C63 AMG - oficjalne informacje i zdjęcia ujawnione!
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »