Strona główna » Newsy » Mercedes klasy S Pullman - 6,4-metrowa limuzyna przyłapana podczas testów
02. 11. 2014 // K. Sawicki
Mercedes poddaje testom kolejną odmianę flagowej klasy S. Tym razem nie jest to jednak nowa wersja silnikowa, a nowy wariant nadwozia.
Na zdjęciach szpiegowskich udało się uwiecznić odmianę Pullman, której nie sposób pomylić z dotychczasowymi wersjami nadwoziowymi klasy S. Do czynienia mamy z długą na 6,4 metra limuzyną, której nadwozie ma aż trzy pary drzwi.
Pullman prawdopodobnie otrzyma układ siedzeń 2+2+2 z czterema tylnymi fotelami zwróconymi do siebie, a jego produkcją zajmie się Brabus. Samochód ma być najbardziej luksusową klasą S, jaka kiedykolwiek powstała, co obiecuje bardzo wysoki standard wyposażenia.
Wszystko wskazuje też na to, że Pullman będzie bardzo szybką limuzyną - szpiedzy, którzy wykonali prezentowane fotografie, donoszą, iż egzemplarz testowy rozpędził się na autostradzie do około 230 km/h. To sugeruje, że auto będzie zasilane silnikiem modelu S600, czyli 6-litrowym V12 z podwójnym turbo o mocy 530 KM i momencie obrotowym wynoszącym 830 Nm.
Odmiana Pullman kosztować ma mniej więcej milion dolarów, a jej debiut rynkowy powinien mieć miejsce w 2016 roku. Warto dodać, że już w przyszłym miesiącu (podczas Los Angeles Auto Show) zostanie odsłonięta klasa S Maybach z krótszą, bo 5,5-metrową karoserią.
Na zdjęciach szpiegowskich udało się uwiecznić odmianę Pullman, której nie sposób pomylić z dotychczasowymi wersjami nadwoziowymi klasy S. Do czynienia mamy z długą na 6,4 metra limuzyną, której nadwozie ma aż trzy pary drzwi.
Pullman prawdopodobnie otrzyma układ siedzeń 2+2+2 z czterema tylnymi fotelami zwróconymi do siebie, a jego produkcją zajmie się Brabus. Samochód ma być najbardziej luksusową klasą S, jaka kiedykolwiek powstała, co obiecuje bardzo wysoki standard wyposażenia.
Wszystko wskazuje też na to, że Pullman będzie bardzo szybką limuzyną - szpiedzy, którzy wykonali prezentowane fotografie, donoszą, iż egzemplarz testowy rozpędził się na autostradzie do około 230 km/h. To sugeruje, że auto będzie zasilane silnikiem modelu S600, czyli 6-litrowym V12 z podwójnym turbo o mocy 530 KM i momencie obrotowym wynoszącym 830 Nm.
Odmiana Pullman kosztować ma mniej więcej milion dolarów, a jej debiut rynkowy powinien mieć miejsce w 2016 roku. Warto dodać, że już w przyszłym miesiącu (podczas Los Angeles Auto Show) zostanie odsłonięta klasa S Maybach z krótszą, bo 5,5-metrową karoserią.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
Mercedes S600 Guard - wersja opancerzona ujawniona
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »