Strona główna » Newsy » Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
28. 05. 2015 // K. Sawicki
Tuning samochodu hybrydowego? Czemu nie, zwłaszcza jeśli to modyfikacje Mercedesa klasy S przeprowadzone przez Brabusa.
Niemiecki tuner zajął się poprawieniem modelu S500 Plug-in Hybrid. Z zewnątrz ozdobił samochód elementami nadwozia z włókna węglowego, efektownym oświetleniem LED oraz nowymi felgami dostępnymi w różnych wzorach i rozmiarach (do 22 cali).
Podczas gdy nadwozie uatrakcyjniają dodatkowo cztery końcówki wykonanego ze stali nierdzewnej układu wydechowego, kabina ma do zaoferowania świeże elementy wykończenia, które w zależności od potrzeb klienta mogą być wykonane ze skóry, drewna czy włókna węglowego.
Najciekawsze zmiany Brabus zastosował w układzie napędowym. Spalinowe 3-litrowe V6 wchodzące w skład hybrydowego zestawu zostało podkręcone ze standardowych 333 KM i 480 Nm do 385 KM i 550 Nm. W efekcie auto zaoferowało 500 KM mocy oraz 890 Nm momentu obrotowego.
Poprawie uległy oczywiście osiągi ekologicznej klasy S. Choć prędkość maksymalna pozostała bez zmian (nadal ograniczona jest do 250 km/h), sprint od 0 do 100 km/h zmalał z 5,2 do 4,9 sekundy. Brabus nie pochwalił się danymi na temat spalania i emisji CO2 - wiemy jedynie, że standardowy S500 Plug-in Hybrid zużywa 3 l/100 km i emituje 69 g CO2/km.
Niemiecki tuner zajął się poprawieniem modelu S500 Plug-in Hybrid. Z zewnątrz ozdobił samochód elementami nadwozia z włókna węglowego, efektownym oświetleniem LED oraz nowymi felgami dostępnymi w różnych wzorach i rozmiarach (do 22 cali).
Podczas gdy nadwozie uatrakcyjniają dodatkowo cztery końcówki wykonanego ze stali nierdzewnej układu wydechowego, kabina ma do zaoferowania świeże elementy wykończenia, które w zależności od potrzeb klienta mogą być wykonane ze skóry, drewna czy włókna węglowego.
Najciekawsze zmiany Brabus zastosował w układzie napędowym. Spalinowe 3-litrowe V6 wchodzące w skład hybrydowego zestawu zostało podkręcone ze standardowych 333 KM i 480 Nm do 385 KM i 550 Nm. W efekcie auto zaoferowało 500 KM mocy oraz 890 Nm momentu obrotowego.
Poprawie uległy oczywiście osiągi ekologicznej klasy S. Choć prędkość maksymalna pozostała bez zmian (nadal ograniczona jest do 250 km/h), sprint od 0 do 100 km/h zmalał z 5,2 do 4,9 sekundy. Brabus nie pochwalił się danymi na temat spalania i emisji CO2 - wiemy jedynie, że standardowy S500 Plug-in Hybrid zużywa 3 l/100 km i emituje 69 g CO2/km.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Brabus Rocket 900, czyli niewyobrażalnie mocna klasa S
Mercedes S63 AMG z 850-konnym silnikiem od Brabusa
Mercedes klasy S poprawiony przez Wald International
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »