Strona główna » Newsy » Nietuzinkowe Porsche Carrera GT od Gemballi!
16. 03. 2011 // M. Grygier
Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition - oto cała, długa nazwa nowego dzieła, na nowo odrodzonej firmy tuningowej Gemballa.
Matt Blue to powstała niedawno linia przeznaczona dla pakietu/wersji Mirage GT, czyli potwornie szybkiemu Porsche Carrera GT. Co jednak najciekawsze, jest to dopiero pierwszy zestaw opracowany przez nowe szefostwo firmy. Jak pamiętacie założyciel i właściciel zakładu tuningowego Uwe Gemballa został znaleziony zamordowany w RPA kilka miesięcy temu.
Największe zmiany? Z zewnątrz to przede wszystkim przeprojektowane zderzaki (przedni i tylny), boczne progi z ciekawymi płetewkami, niebieski lakier z białymi akcentami oraz wielkie obręcze aluminiowe. Do tego wszystkiego pamiętajmy o "zwyczajowych" cechach Mirage GT, czyli potężnym bodykicie, równie potężnym tylnym skrzydle oraz kosmicznych końcówkach układu wydechowego. Na koniec wzmianka na temat jednostki napędowej. Według informacji tunera, pozostała bez zmian, czyli nieco już wcześniej wzmocnione 650 KM i 630 Nm. A wszystko w 10-cylindrowym, widlastym motorze o pojemności 5,7 litra.
Pierwsza setka pojawia się już po 3,7 sekundy (seryjnie to 3,9 s). Od 0-200 km/h w 9,7 (lepiej o 0,2 s). Prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
Matt Blue to powstała niedawno linia przeznaczona dla pakietu/wersji Mirage GT, czyli potwornie szybkiemu Porsche Carrera GT. Co jednak najciekawsze, jest to dopiero pierwszy zestaw opracowany przez nowe szefostwo firmy. Jak pamiętacie założyciel i właściciel zakładu tuningowego Uwe Gemballa został znaleziony zamordowany w RPA kilka miesięcy temu.
Największe zmiany? Z zewnątrz to przede wszystkim przeprojektowane zderzaki (przedni i tylny), boczne progi z ciekawymi płetewkami, niebieski lakier z białymi akcentami oraz wielkie obręcze aluminiowe. Do tego wszystkiego pamiętajmy o "zwyczajowych" cechach Mirage GT, czyli potężnym bodykicie, równie potężnym tylnym skrzydle oraz kosmicznych końcówkach układu wydechowego. Na koniec wzmianka na temat jednostki napędowej. Według informacji tunera, pozostała bez zmian, czyli nieco już wcześniej wzmocnione 650 KM i 630 Nm. A wszystko w 10-cylindrowym, widlastym motorze o pojemności 5,7 litra.
Pierwsza setka pojawia się już po 3,7 sekundy (seryjnie to 3,9 s). Od 0-200 km/h w 9,7 (lepiej o 0,2 s). Prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
Źródło: WCF
Podobne artykuły
Porsche 911 Carrera S Cabrio po wizualnych poprawkach Gemballi
Szalone Porsche Carrera GT Kubatech
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Podobne galerie
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO - demon na drodze od SpeedART
Porsche Cayenne - tuning Hofele Design
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »