Strona główna » Newsy » Nissan GT-R - wersja specjalna dla Egoistów
26. 11. 2010 // M. Grygier
W Japonii, podczas konferencji prasowej dotyczącej supersportowego modelu GT-R po faceliftingu na 2011 rok, Nissan przedstawił także dość nieoczekiwaną, nową wersję specjalną nazwaną - GT-R EGOIST!
To propozycja dla tych, dla których seryjny Nissan GT-R nie jest wystarczająco ekskluzywny i luksusowy. Coś w tym może być. Owszem, jest szybki. Nawet bardzo. Jednak często określa się go jako tanią alternatywę dla drogich Ferrari, Porsche czy Lamborghini.
Wersja EGOIST łączy w sobie najlepsze elementy z wszystkich do tej pory zaprezentowanych odmian GT-R. Mamy zatem niektóre podzespoły z seryjnego modelu, mamy także części z topowej wersji SpecV, takie jak spojler z włókien węglowych, tytanowy układ wydechowy czy felgi Rays. Wnętrze otrzymało znacznie lepsze materiały wykończeniowe.
Klient może wybierać pomiędzy czterema kolorami tapicerki dla górnej partii wnętrza i aż dziesięcioma kolorami dla dolnej części wnętrza. Skórzana tapicerka jest ręcznie wykonywana w Niemczech. Do tego wszystkiego jeszcze wysokiej jakości system audio Bose.
Nissan nic nie wspomina na temat jednostki napędowej i usprawnień trakcji. Ale nawet jeżeli pozostaną seryjne, to jak wiadomo, są rewelacyjne. Na koniec cena. Nissan GT-R EGOIST koszuje - uwaga - prawie dwa razy tyle co seryjna wersja! Najtańsze GT-R'y zaczynają się do około 100 tysięcy dolarów, a na tego trzeba wyłożyć aż 184 500 dolarów! Sporo.
To propozycja dla tych, dla których seryjny Nissan GT-R nie jest wystarczająco ekskluzywny i luksusowy. Coś w tym może być. Owszem, jest szybki. Nawet bardzo. Jednak często określa się go jako tanią alternatywę dla drogich Ferrari, Porsche czy Lamborghini.
Wersja EGOIST łączy w sobie najlepsze elementy z wszystkich do tej pory zaprezentowanych odmian GT-R. Mamy zatem niektóre podzespoły z seryjnego modelu, mamy także części z topowej wersji SpecV, takie jak spojler z włókien węglowych, tytanowy układ wydechowy czy felgi Rays. Wnętrze otrzymało znacznie lepsze materiały wykończeniowe.
Klient może wybierać pomiędzy czterema kolorami tapicerki dla górnej partii wnętrza i aż dziesięcioma kolorami dla dolnej części wnętrza. Skórzana tapicerka jest ręcznie wykonywana w Niemczech. Do tego wszystkiego jeszcze wysokiej jakości system audio Bose.
Nissan nic nie wspomina na temat jednostki napędowej i usprawnień trakcji. Ale nawet jeżeli pozostaną seryjne, to jak wiadomo, są rewelacyjne. Na koniec cena. Nissan GT-R EGOIST koszuje - uwaga - prawie dwa razy tyle co seryjna wersja! Najtańsze GT-R'y zaczynają się do około 100 tysięcy dolarów, a na tego trzeba wyłożyć aż 184 500 dolarów! Sporo.
Źródło: Carscoop
Podobne artykuły
Nissan GT-R wzmocniony przez Jotech Motorsports
Nissan GT-R usprawniony przez Vivid Racing
Mustang Shelby GT500 Super Snake i Nissan GT-R - który szybszy?
Podobne galerie
Nissan GT-R - tuning Vivid Racing
Nissan GT-R - model 2013
Nissan GT-R - tak będzie wyglądał model 2012
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »