Strona główna » Newsy » Nowe Porsche 911 - wersje Turbo i Turbo S oficjalnie ujawnione
04. 05. 2013 // K. Sawicki
W ofercie Porsche 911 pojawią się niedługo dwie nowe odmiany - Turbo i Turbo S. Niemiecki producent ujawnił pierwsze zdjęcia i informacje na ich temat.
W porównaniu do wersji 4 i 4S, nadwozie najnowszych "911-tek" zostało przedłużone (z 4450 do 4490 mm) i poszerzone (z 1850 do 1878 mm), a całość osadzono na zwiększonym (z 2350 do 2450 mm) rozstawie osi. W Turbo S zastosowano standardowo w pełni diodowe światła i 20-calowe felgi z blokadą piasty, w Turbo diody zaoferowano w opcji, a koła pozbawiono blokady.
Do wprawiania w ruch nowych Porsche wykorzystany został 6-cylindrowy, 3,8-litrowy silnik zaopatrzony w bezpośredni wtrysk paliwa, 7-biegowa skrzynia PDK wyposażona w dwa sprzęgła i napęd na wszystkie koła. W Turbo zaoferowano 520 KM, natomiast w Turbo S 560 KM mocy.
Z pakietem Sport Chrono, 911 Turbo przyspiesza do 100 km/h w 3,2 sekundy. W przypadku Turbo S wartość ta wynosi 3,1 sekundy. W obu odmianach prędkość maksymalna wynosi natomiast 318 km/h. Co ciekawe, dzięki funkcji auto stop/start, udało się osiągnąć spalanie na poziomie 9,7 l/100 km.
Nowe wersje topowego Porsche mają osiągnąć na torze Nurburgring czas poniżej 7 minut i 30 sekund (także dzięki regulowanemu spoilerowi tylnemu). Auta zadebiutują na Frankfurt Motor Show 2013 we wrześniu i będą sprzedawane w cenach od 162.055 € w przypadku Turbo i 195.256 € w przypadku Turbo S (w Niemczech).
W porównaniu do wersji 4 i 4S, nadwozie najnowszych "911-tek" zostało przedłużone (z 4450 do 4490 mm) i poszerzone (z 1850 do 1878 mm), a całość osadzono na zwiększonym (z 2350 do 2450 mm) rozstawie osi. W Turbo S zastosowano standardowo w pełni diodowe światła i 20-calowe felgi z blokadą piasty, w Turbo diody zaoferowano w opcji, a koła pozbawiono blokady.
Do wprawiania w ruch nowych Porsche wykorzystany został 6-cylindrowy, 3,8-litrowy silnik zaopatrzony w bezpośredni wtrysk paliwa, 7-biegowa skrzynia PDK wyposażona w dwa sprzęgła i napęd na wszystkie koła. W Turbo zaoferowano 520 KM, natomiast w Turbo S 560 KM mocy.
Z pakietem Sport Chrono, 911 Turbo przyspiesza do 100 km/h w 3,2 sekundy. W przypadku Turbo S wartość ta wynosi 3,1 sekundy. W obu odmianach prędkość maksymalna wynosi natomiast 318 km/h. Co ciekawe, dzięki funkcji auto stop/start, udało się osiągnąć spalanie na poziomie 9,7 l/100 km.
Nowe wersje topowego Porsche mają osiągnąć na torze Nurburgring czas poniżej 7 minut i 30 sekund (także dzięki regulowanemu spoilerowi tylnemu). Auta zadebiutują na Frankfurt Motor Show 2013 we wrześniu i będą sprzedawane w cenach od 162.055 € w przypadku Turbo i 195.256 € w przypadku Turbo S (w Niemczech).
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Porsche 911 Turbo udoskonalone przez TechArt
Porsche 911 Turbo S wzmocnione przez TechArt
Porsche 911 Turbo po tuningu TechArt
Podobne galerie
Nowe Porsche 911 Cabrio
Porsche Exclusive - najciekawsze modele legendarnej marki
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO - demon na drodze od SpeedART
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »