Strona główna » Newsy » Nowy Mercedes C63 AMG - oficjalne informacje i zdjęcia ujawnione!
25. 09. 2014 // K. Sawicki
Na tydzień przed rozpoczęciem salonu w Paryżu Mercedes ujawnił model, który zadebiutuje właśnie na francuskich targach. A jest nim klasa C w hardcorowej odmianie od AMG.
Nową wersję można rozpoznać z zewnątrz po agresywnie zaprojektowanych zderzakach, unikalnych końcówkach układu wydechowego, a także ekskluzywnych felgach o średnicy 18 lub 19 cali. Wewnątrz auta znajdziemy natomiast sportowe elementy wykończenia, a przede wszystkim świetnie wyprofilowane fotele.
Pod maską C63 AMG znalazł się motor 4.0 V8 twin-turbo, który w standardowej wersji modelu oferuje 476 KM (przy 5500-6250 obr./min) i 650 Nm (przy 1750-4500 obr./min). Dzięki tym wartościom sedan przyspiesza do 100 km/h w 4,1 sekundy, natomiast kombi - w 4,2 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.
Komu standardowa odmiana nie wystarczy, może sięgnąć po C63 AMG S, w którym mamy 510 KM mocy oraz 700 Nm momentu obrotowego. Podniesione wartości oznaczają oczywiście lepsze osiągi - w S sprint 0-100 km/h sięga 4,0-4,1 sekundy. Prędkość maksymalna pozostaje natomiast niezmienna.
8-cylindrowy silnik nowego Mercedesa łączony jest z 7-biegową skrzynią AMG SPEEDSHIFT MCT, którą producent chwali za szybkość działania. Napęd przenoszony jest na tył z pomocą blokady mechanizmu różnicowego (mechanicznej w wersji C63 AMG i elektronicznie sterowanej w odmianie C63 AMG S).
Seryjnym wyposażeniem C63 AMG S jest układ dynamicznej regulacji zawieszenia pochodzący z Mercedesa AMG GT, natomiast wyposażeniem opcjonalnym - sportowe ogumienie i ceramiczne hamulce kompozytowe. Zarówno w C63 AMG, jak i C63 AMG S można natomiast zamówić sportowy układ wydechowy.
Nową wersję można rozpoznać z zewnątrz po agresywnie zaprojektowanych zderzakach, unikalnych końcówkach układu wydechowego, a także ekskluzywnych felgach o średnicy 18 lub 19 cali. Wewnątrz auta znajdziemy natomiast sportowe elementy wykończenia, a przede wszystkim świetnie wyprofilowane fotele.
Pod maską C63 AMG znalazł się motor 4.0 V8 twin-turbo, który w standardowej wersji modelu oferuje 476 KM (przy 5500-6250 obr./min) i 650 Nm (przy 1750-4500 obr./min). Dzięki tym wartościom sedan przyspiesza do 100 km/h w 4,1 sekundy, natomiast kombi - w 4,2 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.
Komu standardowa odmiana nie wystarczy, może sięgnąć po C63 AMG S, w którym mamy 510 KM mocy oraz 700 Nm momentu obrotowego. Podniesione wartości oznaczają oczywiście lepsze osiągi - w S sprint 0-100 km/h sięga 4,0-4,1 sekundy. Prędkość maksymalna pozostaje natomiast niezmienna.
8-cylindrowy silnik nowego Mercedesa łączony jest z 7-biegową skrzynią AMG SPEEDSHIFT MCT, którą producent chwali za szybkość działania. Napęd przenoszony jest na tył z pomocą blokady mechanizmu różnicowego (mechanicznej w wersji C63 AMG i elektronicznie sterowanej w odmianie C63 AMG S).
Seryjnym wyposażeniem C63 AMG S jest układ dynamicznej regulacji zawieszenia pochodzący z Mercedesa AMG GT, natomiast wyposażeniem opcjonalnym - sportowe ogumienie i ceramiczne hamulce kompozytowe. Zarówno w C63 AMG, jak i C63 AMG S można natomiast zamówić sportowy układ wydechowy.
Źródło: worldcarfans, zdjęcia Mercedes
Podobne artykuły
Mercedes C63 AMG Edition 507 - wersja dla jeszcze bardziej wymagających
Nowy Mercedes C63 AMG kombi przyłapany podczas testów
Mercedes C63 AMG kombi w wydaniu Edo Competition
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »