Strona główna » Newsy » Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO - potwór na Halloween
02. 11. 2010 // M. Grygier
Czy Wasze dzieci mają już wszystkie Halloween'owe łakocie w okolicy? Chcecie mieć swojego cukierka? Oto Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO! Kosmos od SpeedART.
Tuner SpeedART, znany z licznych i bardzo konkretnych modyfikacjach wszelkiej maści Porsche, w szczególności odmian modelu 911 postanowił przed końcem roku wypuścić jeszcze jeden pakiet. I to jaki!
Auto bazuje na 911 Turbo (997). W skład pakietu wchodzi solidnie zmodyfikowany bodykit - zmodernizowane zderzaki (przedni i tylny), boczne progi, dodany nowy dyfuzor oraz jeszcze większy spojler umieszczony tuż nad fantastycznym silnikiem typu boxer, mający ma celu jeszcze bardziej przykleić 911-kę do nawierzchni.
Jednak bodykit to nie jedyna część, która polepsza właściwości jezdne. SpeedART zamontował także jeszcze bardziej sportowe, regulowane zawieszenie oraz lekkie, 20-calowe obręcze LSC (Light Spoke Competition).
Moc pochodzi z dobrze znanego silnika typu boxer o pojemności 3,8 litra do którego zamontowano jeszcze większe turbosprężarki, przeprogramowano ECU oraz całość podłączono do nowego układu wydechowego. Efekt? 650 KM zamiast seryjnych 500 KM. W górę poszybował także maksymalny moment obrotowy, który teraz wynosi aż 900 Nm. Silnik połączony jest ze skrzynią biegów PDK.
Według informacji SpeedART, pierwsze 200 km/h pojawia się już po niecałych 9 sekundach! Maksymalnie BTR-II 650 EVO pojedzie 335 km/h. Cena? Tuner się nią nie chwali, ale z pewnością tanio nie będzie...
Tuner SpeedART, znany z licznych i bardzo konkretnych modyfikacjach wszelkiej maści Porsche, w szczególności odmian modelu 911 postanowił przed końcem roku wypuścić jeszcze jeden pakiet. I to jaki!
Auto bazuje na 911 Turbo (997). W skład pakietu wchodzi solidnie zmodyfikowany bodykit - zmodernizowane zderzaki (przedni i tylny), boczne progi, dodany nowy dyfuzor oraz jeszcze większy spojler umieszczony tuż nad fantastycznym silnikiem typu boxer, mający ma celu jeszcze bardziej przykleić 911-kę do nawierzchni.
Jednak bodykit to nie jedyna część, która polepsza właściwości jezdne. SpeedART zamontował także jeszcze bardziej sportowe, regulowane zawieszenie oraz lekkie, 20-calowe obręcze LSC (Light Spoke Competition).
Moc pochodzi z dobrze znanego silnika typu boxer o pojemności 3,8 litra do którego zamontowano jeszcze większe turbosprężarki, przeprogramowano ECU oraz całość podłączono do nowego układu wydechowego. Efekt? 650 KM zamiast seryjnych 500 KM. W górę poszybował także maksymalny moment obrotowy, który teraz wynosi aż 900 Nm. Silnik połączony jest ze skrzynią biegów PDK.
Według informacji SpeedART, pierwsze 200 km/h pojawia się już po niecałych 9 sekundach! Maksymalnie BTR-II 650 EVO pojedzie 335 km/h. Cena? Tuner się nią nie chwali, ale z pewnością tanio nie będzie...
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO
Źródło: WCF
Podobne artykuły
Porsche 911 Turbo udoskonalone przez TechArt
Porsche 911 Turbo po tuningu TechArt
Porsche 911 997 Turbo w jubileuszowym tuningu od Cam Shaft
Podobne galerie
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO - demon na drodze od SpeedART
Porsche Exclusive - najciekawsze modele legendarnej marki
Porsche Cayenne - tuning Hofele Design
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »