Strona główna » Newsy » Porsche 911 jako 1140-konny, super-szybki model 9ff GT9-CS
26. 12. 2011 // K. Sawicki
9ff, niemiecki tuner specjalizujący się w przeróbkach Porsche, zaprezentował swój nowy projekt. To GT9-CS, czyli mocno zmodyfikowana "911-ka" przeznaczona na tor wyścigowy.
Z zewnątrz GT9-CS rozpoznamy po nowym zderzaku przednim, poszerzonych nadkolach, przeprojektowanych progach, a także całej masie dodatkowych wlotów powietrza. W odróżnieniu od standardowego Porsche 911, karoseria została wykonana z włókna węglowego.
Pod nadwoziem znalazło się z kolei specjalnie opracowane podwozie wykonane z rur stalowych i zintegrowane z klatką bezpieczeństwa oraz przepotężna jednostka napędowa. Ta ostatnia potrafi rozpędzić 1240-kilogramowe auto do ponad 409 km/h!
Zamontowany centralnie silnik stanowi mocno zmodyfikowany 3,6-litrowy, 6-cylindrowy bokser wspomagany dwiema turbosprężarkami. Dzięki szeregowi modernizacji motor ten potrafi rozwinąć aż 1140 KM mocy i 910 Nm momentu obrotowego.
Gdy na kołach specjalnego projektu 9ff znajduje się ogumienie Michelin Cup o szerokości 345 mm auto potrafi przyspieszyć do 100 km/h w 3,6 sekundy, zaś do 200 km/h w 5,2 sekundy. Jeśli chodzi o zatrzymywanie, ceramiczne hamulce (z 6- i 4-łoczkowymi zaciskami oraz 380- i 350-milimetrowymi tarczami) pozwalają zwolnić z 300 do 0 km/h w jedynie 6,7 sekundy.
Za podstawowy model GT9-CS trzeba zapłacić 375 tysięcy euro. Sporo, ale auta o tych osiągach potrafią kosztować jeszcze więcej.
Z zewnątrz GT9-CS rozpoznamy po nowym zderzaku przednim, poszerzonych nadkolach, przeprojektowanych progach, a także całej masie dodatkowych wlotów powietrza. W odróżnieniu od standardowego Porsche 911, karoseria została wykonana z włókna węglowego.
Pod nadwoziem znalazło się z kolei specjalnie opracowane podwozie wykonane z rur stalowych i zintegrowane z klatką bezpieczeństwa oraz przepotężna jednostka napędowa. Ta ostatnia potrafi rozpędzić 1240-kilogramowe auto do ponad 409 km/h!
Zamontowany centralnie silnik stanowi mocno zmodyfikowany 3,6-litrowy, 6-cylindrowy bokser wspomagany dwiema turbosprężarkami. Dzięki szeregowi modernizacji motor ten potrafi rozwinąć aż 1140 KM mocy i 910 Nm momentu obrotowego.
Gdy na kołach specjalnego projektu 9ff znajduje się ogumienie Michelin Cup o szerokości 345 mm auto potrafi przyspieszyć do 100 km/h w 3,6 sekundy, zaś do 200 km/h w 5,2 sekundy. Jeśli chodzi o zatrzymywanie, ceramiczne hamulce (z 6- i 4-łoczkowymi zaciskami oraz 380- i 350-milimetrowymi tarczami) pozwalają zwolnić z 300 do 0 km/h w jedynie 6,7 sekundy.
Za podstawowy model GT9-CS trzeba zapłacić 375 tysięcy euro. Sporo, ale auta o tych osiągach potrafią kosztować jeszcze więcej.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Porsche 911 997 Turbo w jubileuszowym tuningu od Cam Shaft
Porsche 911 Turbo udoskonalone przez TechArt
Porsche 911 Turbo S wzmocnione przez TechArt
Podobne galerie
Rolls-Royce Wraith - tuning Spofec
BMW M4 Coupe - tuning AC Schnitzer
Lexus RC 350 F SPORT Rocket Bunny
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »