Strona główna » Newsy » Porsche Cayenne GTS - 420-konne uzupełnienie gamy
11. 04. 2012 // K. Sawicki
W rodzinie Porsche pojawił się kolejny członek serii GTS. Po limuzynie Panamera przyszedł czas na SUV-a Cayenne.
Nowy model, pozycjonowany między Cayenne S a Cayenne Turbo, napędzany jest 4,8-litrowym V8 rozwijającym 420 KM mocy. Silnik ten połączony jest z 8-biegową, automatyczną skrzynią Tip-tronic S, systemem start/stop oraz napędem wszystkich kół.
Według danych ujawnionych przez Porsche, Cayenne GTS przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy, a do 100 mph (160 km/h) w 13,3 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi z kolei ponad 260 km/h, a średnie spalanie 10,7 l/100 km.
Na tle słabszych wersji, GTS wyróżnia się zmodyfikowanym zawieszeniem z układem Porsche Active Suspension Management (PASM) obniżającym prześwit o 24 mm. Auto osadzone jest na 20-calowych felgach RS, a jego nadwozie ma poszerzone progi i nadkola czy spoiler dachowy.
We wnętrzu GTS-a pojawiły się sportowe fotele wykonane ze skóry i alcantary, a także system Sound Symposer pozwalający lepiej słyszeć brzmienie silnika. Do wyposażenia trafiły z kolei dwa dodatkowe opcje lakieru (Peridot Metallic i Carmine Red) oraz pakiet Sport Chrono.
W europejskich salonach Cayenne GTS będzie dostępny od lipca. W Niemczech jego ceny zaczynają się od 90.774 €.
Nowy model, pozycjonowany między Cayenne S a Cayenne Turbo, napędzany jest 4,8-litrowym V8 rozwijającym 420 KM mocy. Silnik ten połączony jest z 8-biegową, automatyczną skrzynią Tip-tronic S, systemem start/stop oraz napędem wszystkich kół.
Według danych ujawnionych przez Porsche, Cayenne GTS przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy, a do 100 mph (160 km/h) w 13,3 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi z kolei ponad 260 km/h, a średnie spalanie 10,7 l/100 km.
Na tle słabszych wersji, GTS wyróżnia się zmodyfikowanym zawieszeniem z układem Porsche Active Suspension Management (PASM) obniżającym prześwit o 24 mm. Auto osadzone jest na 20-calowych felgach RS, a jego nadwozie ma poszerzone progi i nadkola czy spoiler dachowy.
We wnętrzu GTS-a pojawiły się sportowe fotele wykonane ze skóry i alcantary, a także system Sound Symposer pozwalający lepiej słyszeć brzmienie silnika. Do wyposażenia trafiły z kolei dwa dodatkowe opcje lakieru (Peridot Metallic i Carmine Red) oraz pakiet Sport Chrono.
W europejskich salonach Cayenne GTS będzie dostępny od lipca. W Niemczech jego ceny zaczynają się od 90.774 €.
Źródło: carscoop
Podobne artykuły
Porsche Cayenne S E-Hybrid w wyjątkowej odmianie od Porsche Exclusive
Porsche Cayenne Diesel po tuningu A. Kahn Design
Porsche Cayenne - wersja Red Dragon od TopCar
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »