Strona główna » Newsy » Porsche Cayenne Turbo całe z włókna węglowego i 690KM mocy!
05. 03. 2011 // M. Grygier
W dalszym ciągu macie mało włókna węglowego w swoim Porsche Cayenne Turbo? Radę na ten stan rzeczy znalazł tuner Mansory. Szwajcarski zakład tuningowy zaprezentował właśnie nowy pakiet przeznaczony dla Cayenne Turbo. Najważniejszymi dodatkami, oprócz znacznie podniesionej mocy, jest zestaw z włókna węglowego, którym praktycznie pokryto całe auto!
Do seryjnego, mocarnego silnika V8 o pojemności 4,8 litra zamontowano potężniejsze turbodoładowanie, inny dolot dolot, a wszystko wykończono nowym układem wydechowym oraz przeprogramowaniem ECU. Efekt? Z równych 500 KM zrobiło się aż 690 KM! Pierwsza setka pojawia się już po 4,4 sekundy, a pamiętajcie, że mówimy o 2-tonowym kolosie klasy SUV. Prędkość maksymalna zwiększyła się z 275 km/h do równych 300 km/h.
To rzecz jasna nie wszystkie zmiany. Na życzenie można obniżyć auto względem drogi oraz nieco je usztywnić. Zapewni to większą kontrolę podczas jazdy na wielkich 22-calowych obręczach aluminiowych, które nieco przypominają te stosowane w 911-kach z lat dziewięćdziesiątych.
Z boku spotkamy inne progi, a w tylnej części przemodelowany zderzak z wielkim dyfuzorem, ciekawe końcówki układu wydechowego oraz dwa nowe spojlery. Większość elementów wykonano oczywiście z drogiego karbonu. Tuner nie zapomniał też o wnętrzu. Tam także znajdziemy dodatki z włókna węglowego porozrzucane, a do tego nową skórzaną tapicerkę, iluminację w okolicy drzwi, aluminiowe pedały oraz całą masę emblematów z logo tunera. Cena jest jeszcze nieznana, ale będzie to na pewno jedno z ostrzejszych Cayenne w ofercie wszystkich tunerów na świecie.
Do seryjnego, mocarnego silnika V8 o pojemności 4,8 litra zamontowano potężniejsze turbodoładowanie, inny dolot dolot, a wszystko wykończono nowym układem wydechowym oraz przeprogramowaniem ECU. Efekt? Z równych 500 KM zrobiło się aż 690 KM! Pierwsza setka pojawia się już po 4,4 sekundy, a pamiętajcie, że mówimy o 2-tonowym kolosie klasy SUV. Prędkość maksymalna zwiększyła się z 275 km/h do równych 300 km/h.
To rzecz jasna nie wszystkie zmiany. Na życzenie można obniżyć auto względem drogi oraz nieco je usztywnić. Zapewni to większą kontrolę podczas jazdy na wielkich 22-calowych obręczach aluminiowych, które nieco przypominają te stosowane w 911-kach z lat dziewięćdziesiątych.
Z boku spotkamy inne progi, a w tylnej części przemodelowany zderzak z wielkim dyfuzorem, ciekawe końcówki układu wydechowego oraz dwa nowe spojlery. Większość elementów wykonano oczywiście z drogiego karbonu. Tuner nie zapomniał też o wnętrzu. Tam także znajdziemy dodatki z włókna węglowego porozrzucane, a do tego nową skórzaną tapicerkę, iluminację w okolicy drzwi, aluminiowe pedały oraz całą masę emblematów z logo tunera. Cena jest jeszcze nieznana, ale będzie to na pewno jedno z ostrzejszych Cayenne w ofercie wszystkich tunerów na świecie.
Źródło: ZerCustoms
Podobne artykuły
Porsche Cayenne Turbo według JE Design
Porsche Cayenne ponownie poprawione przez Hofele Design
Porsche Cayenne ponownie trafiło do warsztatu TechArt
Podobne galerie
Porsche Cayenne - tuning Hofele Design
Porsche Cayenne GTS
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »