Strona główna » Newsy » Porsche Macan po kompletnym tuningu od TechArt
23. 10. 2014 // K. Sawicki
Porsche Macan, mniejszy odpowiednik modelu Cayenne, zyskał nowy program tuningowy. Właściciele niemieckiego crossovera mogą skorzystać z oferty TechArt.
Modyfikacje zewnętrzne Macana objęły przede wszystkim zastosowanie body-kitu nadwozia. Pojawiły się nowe zderzaki, progi boczne czy spoiler klapy bagażnika. Dla Macana Turbo przygotowano dodatkowo pakiet wykończeń z włókna węglowego.
Karoseria nowego Porsche została osadzona na nowych felgach o średnicy 21 oraz 22 cali, a pod nią znalazło się poprawione wnętrze. Kabinę udoskonalono, montując nową kierownicę, nowe wskaźniki, nowe dywaniki, a także sportowe pedały i ozdobne listwy progowe. Nie zabrakło też niefabrycznej tapicerki wykonanej ze skóry.
Co ważne, TechArt zdecydował się również na modernizacje techniczne. Inżynierowie popracowali nad zawieszeniem, założyli sportowy, regulowany układ wydechowy, a wszystko to połączyli z paczką zmian silnikowych przygotowaną dla wersji 3.6 V6 twin-turbo.
W swojej fabrycznej formie motor ma 400 KM mocy i 550 Nm momentu obrotowego. W tej udoskonalonej rozwija natomiast 450 KM (przy 6200 obr./min) oraz 620 Nm (przy 2700 obr./min). Efekt to przyspieszenie do 100 km/h wynoszące nie 4,6, a 4,4 sekundy oraz prędkość maksymalna na poziomie 271 zamiast 266 km/h.
Modyfikacje zewnętrzne Macana objęły przede wszystkim zastosowanie body-kitu nadwozia. Pojawiły się nowe zderzaki, progi boczne czy spoiler klapy bagażnika. Dla Macana Turbo przygotowano dodatkowo pakiet wykończeń z włókna węglowego.
Karoseria nowego Porsche została osadzona na nowych felgach o średnicy 21 oraz 22 cali, a pod nią znalazło się poprawione wnętrze. Kabinę udoskonalono, montując nową kierownicę, nowe wskaźniki, nowe dywaniki, a także sportowe pedały i ozdobne listwy progowe. Nie zabrakło też niefabrycznej tapicerki wykonanej ze skóry.
Co ważne, TechArt zdecydował się również na modernizacje techniczne. Inżynierowie popracowali nad zawieszeniem, założyli sportowy, regulowany układ wydechowy, a wszystko to połączyli z paczką zmian silnikowych przygotowaną dla wersji 3.6 V6 twin-turbo.
W swojej fabrycznej formie motor ma 400 KM mocy i 550 Nm momentu obrotowego. W tej udoskonalonej rozwija natomiast 450 KM (przy 6200 obr./min) oraz 620 Nm (przy 2700 obr./min). Efekt to przyspieszenie do 100 km/h wynoszące nie 4,6, a 4,4 sekundy oraz prędkość maksymalna na poziomie 271 zamiast 266 km/h.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Porsche 911 Turbo udoskonalone przez TechArt
Porsche 911 Turbo po tuningu TechArt
Porsche Macan - nowe szczegóły na temat niemieckiego crossovera
Podobne galerie
Porsche Macan
Porsche Cayenne - tuning Hofele Design
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »