Strona główna » Newsy » Porsche Panamera Cyrano, czyli Turbo poprawione przez Hamanna
24. 07. 2012 // K. Sawicki
Niemiecki Hamann opublikował kompletny zestaw danych technicznych na temat modelu Cyrano - zmodyfikowanej wersji Porsche Panamery.
Choć auto zostało skonstruowane na bazie odmiany silnikowej Turbo, inżynierowie Hamanna zdecydowali się wzmocnić niemiecką limuzynę. W efekcie, samochód rozwija 603 KM i 870 Nm, co wystarcza, aby przyspieszyć do 100 km/h w 3,9 sekundy, a do 200 km/h w 12,6 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 303 km/h.
Z pakietem Chromo, auto okazuje się jeszcze szybsze - granicę 100 km/h pokonuje po 3,7 sekundy, a 200 km/h po 12,4 sekundy, z kolei przestaje przyspieszać przy 315 km/h. Co więcej, Hamann pracuje nad paczką zmian, które zaowocują jeszcze lepszymi osiągami - dzięki nowemu oprogramowaniu silnika czy sportowemu wydechowi moc wzrosnąć ma o 80 KM, a moment obrotowy o 120 Nm.
Nadwozie Panamery zostało wyposażone przez niemieckiego tunera w body-kit ze zderzakiem przednim z dużymi wlotami powietrza, przeprojektowaną maską, poszerzonymi błotnikami, zestawem spoilerów i tylnym dyfuzorem. Nie zapomniano również o nowych kołach - zastosowano 22-calowe obręcze z oponami 265/30 ZR 22 i 305/25 ZR 22.
Poza tym, samochód otrzymał pneumatyczne zawieszenie obniżone o 30 mm oraz wnętrze z niestandardowymi dywanikami, wykończeniami z alcantary oraz aplikacjami z aluminium.
Choć auto zostało skonstruowane na bazie odmiany silnikowej Turbo, inżynierowie Hamanna zdecydowali się wzmocnić niemiecką limuzynę. W efekcie, samochód rozwija 603 KM i 870 Nm, co wystarcza, aby przyspieszyć do 100 km/h w 3,9 sekundy, a do 200 km/h w 12,6 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 303 km/h.
Z pakietem Chromo, auto okazuje się jeszcze szybsze - granicę 100 km/h pokonuje po 3,7 sekundy, a 200 km/h po 12,4 sekundy, z kolei przestaje przyspieszać przy 315 km/h. Co więcej, Hamann pracuje nad paczką zmian, które zaowocują jeszcze lepszymi osiągami - dzięki nowemu oprogramowaniu silnika czy sportowemu wydechowi moc wzrosnąć ma o 80 KM, a moment obrotowy o 120 Nm.
Nadwozie Panamery zostało wyposażone przez niemieckiego tunera w body-kit ze zderzakiem przednim z dużymi wlotami powietrza, przeprojektowaną maską, poszerzonymi błotnikami, zestawem spoilerów i tylnym dyfuzorem. Nie zapomniano również o nowych kołach - zastosowano 22-calowe obręcze z oponami 265/30 ZR 22 i 305/25 ZR 22.
Poza tym, samochód otrzymał pneumatyczne zawieszenie obniżone o 30 mm oraz wnętrze z niestandardowymi dywanikami, wykończeniami z alcantary oraz aplikacjami z aluminium.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Porsche Panamera Turbo od Hamanna
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamera po tuningu Onyx Concept
Podobne galerie
Porsche Panamera Turbo - tuning Vorsteinera
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »