Strona główna » Newsy » Porsche Panamera S w wersji... Hellboy
19. 10. 2011 // K. Sawicki
Nie bez powodu Edo Competition nazwał swoją najnowszą propozycję tuningową mianem "Hellboy". Niemiecki tuner twierdzi bowiem, że zmodyfikowane Porsche Panamera S przybyło do nas prosto z... piekieł.
Najważniejsze modyfikacje niemieckiej limuzyny ukryto pod maską, dlatego to silnikowi przyjrzymy się w pierwszej kolejności. Dzięki zastosowaniu kilku zmian z 4,8-litrowej jednostki V8 udało się "wycisnąć" 465 KM mocy oraz 550 Nm momentu obrotowego. To pozwoliło na uzyskanie sprintu do "setki" na poziomie 4,6 sekundy oraz prędkości maksymalnej przekraczającej 300 km/h.
Z zewnątrz udoskonaloną Panamerę rozpoznamy po body-kicie nadwozia, który objął przedni zderzak zintegrowany z diodami LED do jazdy dziennej, osłony bocznych wlotów powietrza, lusterka, progi, zderzak tylny zaopatrzony w dyfuzor, jak również spojler klapy bagażnika. Wspomnieć należy, że wszystkie te elementy wykonano z włókna węglowego.
Auto stoi na 21-calowych felgach "obutych" w ogumienie o rozmiarze 265/35/ZR21 z przodu i 305/30/ZR21 z tyłu. Wprawne oko dostrzeże, że samochód stoi niżej nad ziemią w stosunku do standardowej Panamery - prześwit niższy o 30 mm to zasługa nowych elementów zawieszenia.
Oprócz zmian podzespołów mechanicznych i wyglądu zewnętrznego, spece z Edo Compeition przygotowali też coś dla tych, którzy lubują się w modernizacjach wnętrza. Kabina otrzymała nową kierownicę, przeprojektowaną konsolę i tunel środkowy, a także zmienioną tapicerkę.
Najważniejsze modyfikacje niemieckiej limuzyny ukryto pod maską, dlatego to silnikowi przyjrzymy się w pierwszej kolejności. Dzięki zastosowaniu kilku zmian z 4,8-litrowej jednostki V8 udało się "wycisnąć" 465 KM mocy oraz 550 Nm momentu obrotowego. To pozwoliło na uzyskanie sprintu do "setki" na poziomie 4,6 sekundy oraz prędkości maksymalnej przekraczającej 300 km/h.
Z zewnątrz udoskonaloną Panamerę rozpoznamy po body-kicie nadwozia, który objął przedni zderzak zintegrowany z diodami LED do jazdy dziennej, osłony bocznych wlotów powietrza, lusterka, progi, zderzak tylny zaopatrzony w dyfuzor, jak również spojler klapy bagażnika. Wspomnieć należy, że wszystkie te elementy wykonano z włókna węglowego.
Auto stoi na 21-calowych felgach "obutych" w ogumienie o rozmiarze 265/35/ZR21 z przodu i 305/30/ZR21 z tyłu. Wprawne oko dostrzeże, że samochód stoi niżej nad ziemią w stosunku do standardowej Panamery - prześwit niższy o 30 mm to zasługa nowych elementów zawieszenia.
Oprócz zmian podzespołów mechanicznych i wyglądu zewnętrznego, spece z Edo Compeition przygotowali też coś dla tych, którzy lubują się w modernizacjach wnętrza. Kabina otrzymała nową kierownicę, przeprojektowaną konsolę i tunel środkowy, a także zmienioną tapicerkę.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Porsche Panamera Turbo S usprawiona przez Edo Competition
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamera ponownie zmodyfikowana przez TopCar
Podobne galerie
Porsche Panamera S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera Turbo - tuning Vorsteinera
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »