Strona główna » Newsy » Porsche Panamera Turbo od Hamanna
20. 11. 2011 // K. Sawicki
Jeśli tęskniliście za informacjami na temat pakietów tuningowych dla Porsche Panamery, to mamy dla was dobrą wiadomość - Hamann zaprezentował właśnie zestaw modyfikacji stylistyczno-mechanicznych dla odmiany Turbo.
W pakiecie Cyrano - bo tak nazywa się nowe dzieło niemieckiego tunera - najważniejszym elementem okazuje się body-kit nadwoziowy. W jego skład weszły poszerzone zderzaki, przeprojektowane progi, zmieniona maska, tylne nadkola z dodatkowymi wlotami powietrza, jak też niemały spoiler klapy bagażnika.
Spoglądając na stuningowaną Panamerę z zewnątrz da się również zauważyć przyciemnione reflektory, zmienione końcówki wydechu, a przede wszystkim ogromne, bo 22-calowe alufelgi. Te ostatnie zaopatrzono w ogumienie o rozmiarze 265/30 z przodu i 305/25 z tyłu.
Do ulepszeń mechanicznych objętych w pakiecie Cyrano zaliczymy z kolei moduł elektroniczny obniżający zawieszenie o 30 mm oraz zestaw modyfikacji silnikowych. Dzięki kalibracji ECU i zastosowaniu nowego wydechu inżynierom udało się podnieść parametry silnika V8 z 500 KM i 700 Nm do 580 KM i 820 Nm.
Hamann nie zapomniał też o zmianach kabiny pasażerskiej. Uroku dodała jej nowa tapicerka ze skóry i alcantary, jak również aluminiowe pedały oraz dostępne w opcji aplikacje ozdobne wykonane z różnych materiałów.
W pakiecie Cyrano - bo tak nazywa się nowe dzieło niemieckiego tunera - najważniejszym elementem okazuje się body-kit nadwoziowy. W jego skład weszły poszerzone zderzaki, przeprojektowane progi, zmieniona maska, tylne nadkola z dodatkowymi wlotami powietrza, jak też niemały spoiler klapy bagażnika.
Spoglądając na stuningowaną Panamerę z zewnątrz da się również zauważyć przyciemnione reflektory, zmienione końcówki wydechu, a przede wszystkim ogromne, bo 22-calowe alufelgi. Te ostatnie zaopatrzono w ogumienie o rozmiarze 265/30 z przodu i 305/25 z tyłu.
Do ulepszeń mechanicznych objętych w pakiecie Cyrano zaliczymy z kolei moduł elektroniczny obniżający zawieszenie o 30 mm oraz zestaw modyfikacji silnikowych. Dzięki kalibracji ECU i zastosowaniu nowego wydechu inżynierom udało się podnieść parametry silnika V8 z 500 KM i 700 Nm do 580 KM i 820 Nm.
Hamann nie zapomniał też o zmianach kabiny pasażerskiej. Uroku dodała jej nowa tapicerka ze skóry i alcantary, jak również aluminiowe pedały oraz dostępne w opcji aplikacje ozdobne wykonane z różnych materiałów.
Źródło: carscoop
Podobne artykuły
Porsche Panamera Cyrano, czyli Turbo poprawione przez Hamanna
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamera po tuningu Onyx Concept
Podobne galerie
Porsche Panamera Turbo - tuning Vorsteinera
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »