Strona główna » Newsy » Porsche Panamera Turbo według Switzer Performance
26. 07. 2011 // K. Sawicki
Panamera Turbo to model, w którym herb Porsche widnieje na masce nie bez powodu. Swoimi osiągami ta luksusowa limuzyna potrafi bowiem zawstydzić niejedno superauto!
Specjaliści z Switzer Performance uznali jednak, że niektórym właścicielom wariantu Turbo może nie wystarczyć stosowana fabrycznie jednostka napędowa oraz zapewniane przez nią osiągi. I w ten sposób powstał pakiet P680, w którym znalazło się kilka bardzo skutecznych udoskonaleń silnika.
Seryjne Turbo wyposażone jest w 4,8-litrowego, 8-cylindrowego „benzyniaka”, który jest w stanie wygenerować 500 KM oraz 700 Nm. Po zastosowaniu elementów pakietu P680, czyli nowej turbosprężarki, niestandardowego intercoolera i zmienionego ECU, do wykorzystania jest już 680 KM i 970 Nm.
A jak wygląda sprawa osiągów? Imponująco. Co prawda amerykański tuner nie przeprowadził dokładnych testów osiągów, jednak szacuje się, że samochód rozpędza się do pierwszej „setki” w zaledwie 3,5 sekundy i przestaje przyspieszać przy aż 346 km/h. Dodajmy, że standardowa jednostka napędowa gwarantuje sprint 0-100 km/h w 4 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 303 km/h.
Użytkowników Panamery Turbo informujemy, że swój nowy zestaw Switzer Performance zaoferował w cenie 22.000 dolarów.
Poniżej prezentujemy filmik video z seryjną Panamerą Turbo, na którym możemy obejrzeć porównanie niemieckiej limuzyny z Cadillackiem CTS-V i BMW X6 M.
Specjaliści z Switzer Performance uznali jednak, że niektórym właścicielom wariantu Turbo może nie wystarczyć stosowana fabrycznie jednostka napędowa oraz zapewniane przez nią osiągi. I w ten sposób powstał pakiet P680, w którym znalazło się kilka bardzo skutecznych udoskonaleń silnika.
Seryjne Turbo wyposażone jest w 4,8-litrowego, 8-cylindrowego „benzyniaka”, który jest w stanie wygenerować 500 KM oraz 700 Nm. Po zastosowaniu elementów pakietu P680, czyli nowej turbosprężarki, niestandardowego intercoolera i zmienionego ECU, do wykorzystania jest już 680 KM i 970 Nm.
A jak wygląda sprawa osiągów? Imponująco. Co prawda amerykański tuner nie przeprowadził dokładnych testów osiągów, jednak szacuje się, że samochód rozpędza się do pierwszej „setki” w zaledwie 3,5 sekundy i przestaje przyspieszać przy aż 346 km/h. Dodajmy, że standardowa jednostka napędowa gwarantuje sprint 0-100 km/h w 4 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 303 km/h.
Użytkowników Panamery Turbo informujemy, że swój nowy zestaw Switzer Performance zaoferował w cenie 22.000 dolarów.
Poniżej prezentujemy filmik video z seryjną Panamerą Turbo, na którym możemy obejrzeć porównanie niemieckiej limuzyny z Cadillackiem CTS-V i BMW X6 M.
Źródło: worldcarfans, autoevolution
Podobne artykuły
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamera ponownie zmodyfikowana przez TopCar
Porsche Panamera po liftingu według TopCar
Podobne galerie
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera Turbo - tuning Vorsteinera
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »