Strona główna » Newsy » Porsche Panamera według JE Design
02. 03. 2012 // K. Sawicki
Porsche Panamera doczekała się kolejnego już pakietu tuningowego. Tym razem niemiecką limuzyną zajął się JE Design.
Tuner zza naszej zachodniej granicy przygotował dla właścicieli Panamery body-kit nadwozia zawierający przeprojektowany zderzak przedni, zmienioną maskę, zmodyfikowane progi, przerobiony zderzak tylny z dyfuzorem oraz spoiler pokrywy bagażnika.
Poza body-kitem, JE Design opracował obniżone o kilkadziesiąt milimetrów zawieszenie, 22-calowe felgi "obute" w profesjonalne ogumienie, układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej, jak również dwie paczki modyfikacji silnikowych.
Pierwsza ze wspomnianych paczek przygotowana została dla 3-litrowego, 6-cylindrowego diesla. Nie wiemy, co dokładnie weszło w jej skład, ale wiemy, że zastosowane zmiany podniosły parametry wysokoprężnego motoru z 250 KM i 550 Nm do 300 KM i 650 Nm. Dzięki temu, sprint do 60 mph (czyli 96 km/h) zmalał do 6,5 sekundy, a prędkość maksymalna wzrosła do 250 km/h.
Druga paczka przeróbek silnikowych przeznaczona jest z kolei dla wersji Turbo napędzanej 4,8-litrowym, 8-cylindrowym "benzyniakiem". Dzięki JE Design, zamiast 500 KM i 700 Nm jednostka ta rozwija aż 600 KM i 850 Nm. W efekcie, czas potrzebny na przyspieszenie do 60 mph zmalał z 4,2 do 3,8 sekundy (prędkość maksymalna na poziomie 300 km/h pozostała bez zmian).
Body-kit nadwozia dla Panamery marketingowcy z JE Design wycenili na niecałe 10.000 €, obniżone zawieszenie na 1428 €, nowe koła na 6545 €, układ wydechowy na 3987 €, a pakiet modernizacji silnikowych na odpowiednio 1500 i 2000 €.
Tuner zza naszej zachodniej granicy przygotował dla właścicieli Panamery body-kit nadwozia zawierający przeprojektowany zderzak przedni, zmienioną maskę, zmodyfikowane progi, przerobiony zderzak tylny z dyfuzorem oraz spoiler pokrywy bagażnika.
Poza body-kitem, JE Design opracował obniżone o kilkadziesiąt milimetrów zawieszenie, 22-calowe felgi "obute" w profesjonalne ogumienie, układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej, jak również dwie paczki modyfikacji silnikowych.
Pierwsza ze wspomnianych paczek przygotowana została dla 3-litrowego, 6-cylindrowego diesla. Nie wiemy, co dokładnie weszło w jej skład, ale wiemy, że zastosowane zmiany podniosły parametry wysokoprężnego motoru z 250 KM i 550 Nm do 300 KM i 650 Nm. Dzięki temu, sprint do 60 mph (czyli 96 km/h) zmalał do 6,5 sekundy, a prędkość maksymalna wzrosła do 250 km/h.
Druga paczka przeróbek silnikowych przeznaczona jest z kolei dla wersji Turbo napędzanej 4,8-litrowym, 8-cylindrowym "benzyniakiem". Dzięki JE Design, zamiast 500 KM i 700 Nm jednostka ta rozwija aż 600 KM i 850 Nm. W efekcie, czas potrzebny na przyspieszenie do 60 mph zmalał z 4,2 do 3,8 sekundy (prędkość maksymalna na poziomie 300 km/h pozostała bez zmian).
Body-kit nadwozia dla Panamery marketingowcy z JE Design wycenili na niecałe 10.000 €, obniżone zawieszenie na 1428 €, nowe koła na 6545 €, układ wydechowy na 3987 €, a pakiet modernizacji silnikowych na odpowiednio 1500 i 2000 €.
Źródło: carsession
Podobne artykuły
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamera po tuningu Onyx Concept
Porsche Panamera Cyrano, czyli Turbo poprawione przez Hamanna
Podobne galerie
Porsche Panamera Turbo - tuning Vorsteinera
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Porsche Panamera S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »