Strona główna » Newsy » Range Rover LWB i Sport RS - nowe wersje sfotografowane podczas testów
24. 04. 2013 // K. Sawicki
Motoryzacyjnym szpiegom udało się sfotografować podczas testów kolejne wersje nowego Range Rovera. Jak się okazuje, Land Rover przygotowuje odmianę z przedłużonym nadwoziem i hardcorową wersję modelu Sport.
Jeśli chodzi o pierwszy samochód, ze zdjęć możemy wywnioskować, że będzie różnił się od zwykłego Range Rovera dłuższym rozstawem osi i dłuższymi drzwiami tylnymi. Wszystko oczywiście z myślą o wyższym komforcie podróżowania na tylnej kanapie.
Przedłużony Range Rover zostanie zapewne wyposażony w silniki znane ze standardowego modelu, a mianowicie benzynową jednostkę 5.0 V8 oraz diesle 3.0 V6 i 4.4 V8. Niestety, auto będzie droższe od zwykłej wersji - spodziewana cena wynosi 71.295 funtów.
Drugie auto przyłapane podczas testów to Range Rover Sport w topowej odmianie, którą z zewnątrz wyróżnia zderzak przedni z powiększonymi wlotami powietrza. Być może samochód zostanie też wyposażony w inne zawieszenie i zmodyfikowany układ hamulcowy.
Standardowy Sport ma silnik 5.0 V8 o mocy 510 KM, ale testowana wersja powinna mieć 550 KM i 680 Nm. To powinno wystarczyć, aby przyspieszenie od 0 do 60 mph (96 km/h) zmniejszyć z 5 do 4,8 sekundy.
Jeśli chodzi o pierwszy samochód, ze zdjęć możemy wywnioskować, że będzie różnił się od zwykłego Range Rovera dłuższym rozstawem osi i dłuższymi drzwiami tylnymi. Wszystko oczywiście z myślą o wyższym komforcie podróżowania na tylnej kanapie.
Przedłużony Range Rover zostanie zapewne wyposażony w silniki znane ze standardowego modelu, a mianowicie benzynową jednostkę 5.0 V8 oraz diesle 3.0 V6 i 4.4 V8. Niestety, auto będzie droższe od zwykłej wersji - spodziewana cena wynosi 71.295 funtów.
Drugie auto przyłapane podczas testów to Range Rover Sport w topowej odmianie, którą z zewnątrz wyróżnia zderzak przedni z powiększonymi wlotami powietrza. Być może samochód zostanie też wyposażony w inne zawieszenie i zmodyfikowany układ hamulcowy.
Standardowy Sport ma silnik 5.0 V8 o mocy 510 KM, ale testowana wersja powinna mieć 550 KM i 680 Nm. To powinno wystarczyć, aby przyspieszenie od 0 do 60 mph (96 km/h) zmniejszyć z 5 do 4,8 sekundy.
Land Rover Range Rover LWB - zdjęcie szpiegowskie
Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie
Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie
Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie
Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie
Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie Land Rover Range Rover Sport RS - zdjęcie szpiegowskie
Źródło: worldcarfans