Strona główna » Newsy » Targi w Genewie: Bentley Continental GT Speed po zmianach, czyli jeszcze więcej mocy
05. 03. 2014 // K. Sawicki
Stoisko Bentleya na salonie Geneva Motor Show ozdobiła w tym roku poprawiona wersja Continentala GT Speed.
Oglądając auto z zewnątrz, trudno dostrzec wprowadzone zmiany - nadwozie zostało wyposażone jedynie w przydymione światła, lakierowane w kolorze karoserii progi boczne, spoiler przedniego zderzaka i dyfuzor tylnego zderzaka, jak również nowe emblematy umieszczone na nadkolach.
Supersportowy Bentley został osadzony na 21-calowych kołach o ciemnym wykończeniu, pod którymi ukryto czerwone zaciski hamulcowe. Jeśli chodzi o poprawki wewnętrzne, projektanci ograniczyli je do subtelnej zmiany kolorystyki materiałów wykończeniowych.
Ważną modyfikacją wprowadzoną w Continentalu GT Speed okazuje się wzmocniony silnik - 6-litrowe W12 oferuje teraz 635 KM mocy i 820 Nm momentu obrotowego. To oznacza wzrost parametrów o 10 koni mechanicznych oraz 20 niutonometrów.
Dzięki tym usprawnieniom poprawie uległy osiągi - podczas gdy wersja cabrio osiąga maksymalnie 327 km/h, coupe rozpędza się aż do 331 km/h. Tym samym zamknięta wersja nadwoziowa Speeda jest najszybszym produkowanym seryjnie autem w historii Bentleya.
Oglądając auto z zewnątrz, trudno dostrzec wprowadzone zmiany - nadwozie zostało wyposażone jedynie w przydymione światła, lakierowane w kolorze karoserii progi boczne, spoiler przedniego zderzaka i dyfuzor tylnego zderzaka, jak również nowe emblematy umieszczone na nadkolach.
Supersportowy Bentley został osadzony na 21-calowych kołach o ciemnym wykończeniu, pod którymi ukryto czerwone zaciski hamulcowe. Jeśli chodzi o poprawki wewnętrzne, projektanci ograniczyli je do subtelnej zmiany kolorystyki materiałów wykończeniowych.
Ważną modyfikacją wprowadzoną w Continentalu GT Speed okazuje się wzmocniony silnik - 6-litrowe W12 oferuje teraz 635 KM mocy i 820 Nm momentu obrotowego. To oznacza wzrost parametrów o 10 koni mechanicznych oraz 20 niutonometrów.
Dzięki tym usprawnieniom poprawie uległy osiągi - podczas gdy wersja cabrio osiąga maksymalnie 327 km/h, coupe rozpędza się aż do 331 km/h. Tym samym zamknięta wersja nadwoziowa Speeda jest najszybszym produkowanym seryjnie autem w historii Bentleya.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Bentley Continental GT po liftingu - oficjalne informacje i zdjęcia
Bentley Continental GT V8 S - więcej koni w nowej wersji
Bentley Continental GT Speed Cabrio na zdjęciach z przecieku
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »