Strona główna » Newsy » Targi w Los Angeles - Acura RLX 2014, czyli luksus po japońsku
30. 11. 2012 // K. Sawicki
Na salonie samochodowym w Los Angeles Acura zaprezentowała najnowszą odsłonę swojej flagowej limuzyny, modelu RLX.
Jak widzimy, topowa Acura z rocznika modelowego 2014 niewiele zmieniła się względem poprzednich wersji. Nadwozie ma konserwatywne kształty, a uwagę zwracają jedynie detale - charakterystyczne światła diodowe czy nowe, 18-calowe alufelgi.
Bardziej agresywnie, a zarazem bardziej luksusowo prezentuje się wnętrze RLX-a. Zgodnie z wymaganiami rynku zostało ono bogato wyposażone - we wnętrzu znalazła się skórzana tapicerka, 3-strefowa klimatyzacja, aż dwa duże wyświetlacze, jak również 10-głośnikowy zestaw audio z kilkoma multimedialnymi złączami.
Do napędu japońskiego sedana wybrano 3,5-litrowe, benzynowe V6, które połączono z 6-biegową skrzynią automatyczną. Silnik oferuje 310 KM mocy i 368 Nm momentu obrotowego, a dzięki systemu dezaktywacji 3 cylindrów (Variable Cylinder Management) zużywa 9,8 l/100 km w cyklu mieszanym.
Nadwozie nowej Acury ma swoje rozmiary, ale inżynierowie postarali się o to, żeby samochód prowadził się jak mniejsze auto. Zastosowano system Precision All-Wheel Steer, który stale kontroluje poszczególne koła dbając o przyczepność.
RLX 2014 wejdzie do sprzedaży wiosną. Na razie nie wiemy, ile będzie kosztować.
Jak widzimy, topowa Acura z rocznika modelowego 2014 niewiele zmieniła się względem poprzednich wersji. Nadwozie ma konserwatywne kształty, a uwagę zwracają jedynie detale - charakterystyczne światła diodowe czy nowe, 18-calowe alufelgi.
Bardziej agresywnie, a zarazem bardziej luksusowo prezentuje się wnętrze RLX-a. Zgodnie z wymaganiami rynku zostało ono bogato wyposażone - we wnętrzu znalazła się skórzana tapicerka, 3-strefowa klimatyzacja, aż dwa duże wyświetlacze, jak również 10-głośnikowy zestaw audio z kilkoma multimedialnymi złączami.
Do napędu japońskiego sedana wybrano 3,5-litrowe, benzynowe V6, które połączono z 6-biegową skrzynią automatyczną. Silnik oferuje 310 KM mocy i 368 Nm momentu obrotowego, a dzięki systemu dezaktywacji 3 cylindrów (Variable Cylinder Management) zużywa 9,8 l/100 km w cyklu mieszanym.
Nadwozie nowej Acury ma swoje rozmiary, ale inżynierowie postarali się o to, żeby samochód prowadził się jak mniejsze auto. Zastosowano system Precision All-Wheel Steer, który stale kontroluje poszczególne koła dbając o przyczepność.
RLX 2014 wejdzie do sprzedaży wiosną. Na razie nie wiemy, ile będzie kosztować.
Źródło: worldcarfans, zdjęcia: autoblog
Podobne artykuły
Targi w Nowym Jorku: Acura RLX Concept, czyli zapowiedź nowej limuzyny
Mercedes klasy S jako 500-konna hybryda od Brabusa
Rolls-Royce Phantom Limelight Collection - kolejna edycja specjalna ujawniona
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »