Strona główna » Newsy » Targi w Los Angeles: Porsche Panamera GTS
17. 11. 2011 // K. Sawicki
Porsche przygotowało coś specjalnie dla tych, którzy potrzebują auta z dwiema parami drzwi, ale podczas jazdy chcą czuć się jak w klasycznym coupe. Oto Panamera GTS.
Nowa wersja luksusowego Porsche, debiutująca właśnie na salonie Los Angeles Auto Show 2011, wyposażona została w napęd, któremu zdecydowanie nie brak "ikry" - pod maską znalazł się silnik 4.8 V8 rozwijający 430 KM (przy 6700 obr./min.) oraz 520 Nm.
Do przekazywania mocy i momentu obrotowego na wszystkie koła wybrano 7-biegową, 2-sprzęgłową przekładnię PDK. Efektem współpracy wszystkich elementów układu napędowego są znakomite osiągi - sprint 0-100 km/h w 4,5 sekundy i prędkość maksymalna na poziomie 288 km/h.
Aby GTS odpowiednio się prowadził, zaopatrzono go w adaptacyjne zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM). O odpowiednie zatrzymywanie dbają z kolei sportowe hamulce z zaciskami malowanymi na czerwono.
Te ostatnie zostały ukryte pod 19-calowymi felgami przygotowanymi specjalnie dla nowej odmiany, nadwozie ozdobiono agresywnym body-kitem, a całość osadzono niżej nad ziemią (prześwit zmalał o 10 mm w stosunku do Panamery 4S).
W kabinie pasażerskiej GTS-a zastosowano ekskluzywną tapicerkę łączącą skórę z alcantarą, sportowe fotele, a także kierownicę SportDesign, pod którą znalazły się manetki służące do zmiany biegów.
Nowa wersja luksusowego Porsche, debiutująca właśnie na salonie Los Angeles Auto Show 2011, wyposażona została w napęd, któremu zdecydowanie nie brak "ikry" - pod maską znalazł się silnik 4.8 V8 rozwijający 430 KM (przy 6700 obr./min.) oraz 520 Nm.
Do przekazywania mocy i momentu obrotowego na wszystkie koła wybrano 7-biegową, 2-sprzęgłową przekładnię PDK. Efektem współpracy wszystkich elementów układu napędowego są znakomite osiągi - sprint 0-100 km/h w 4,5 sekundy i prędkość maksymalna na poziomie 288 km/h.
Aby GTS odpowiednio się prowadził, zaopatrzono go w adaptacyjne zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM). O odpowiednie zatrzymywanie dbają z kolei sportowe hamulce z zaciskami malowanymi na czerwono.
Te ostatnie zostały ukryte pod 19-calowymi felgami przygotowanymi specjalnie dla nowej odmiany, nadwozie ozdobiono agresywnym body-kitem, a całość osadzono niżej nad ziemią (prześwit zmalał o 10 mm w stosunku do Panamery 4S).
W kabinie pasażerskiej GTS-a zastosowano ekskluzywną tapicerkę łączącą skórę z alcantarą, sportowe fotele, a także kierownicę SportDesign, pod którą znalazły się manetki służące do zmiany biegów.
Źródło: autoblog
Podobne artykuły
Porsche Panamera GTS według Anderson Germany
Porsche Panamera Turbo w 720-konnym wariancie od Gemballi
Porsche Panamerę czeka stylistyczna przemiana?
Podobne galerie
Porsche Panamera po liftingu
Porsche Panamera Sport Turismo Concept
Porsche Panamera Turbo S - tuning Edo Competition
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »