Strona główna » Newsy » Toyota Mark X GRMN - rodzinna limuzyna w ekstremalnym wydaniu
24. 12. 2014 // K. Sawicki
Już w przyszłym roku na japońskie drogi wyjedzie Toyota, której będziemy szczerze zazdrościć Azjatom. Do sprzedaży wejdzie limitowany model Mark X GRMN.
Auto jest seryjną kontynuacją pokazanego na początku tego roku studium GRMN Mark X Concept. Nowa Toyota, oparta na zwykłym modelu Mark X 350S, wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, czarnymi lusterkami, czarnymi 19-calowymi felgami, czarnym spoilerem tylnym, jak i dachem wykonanym z połączenia plastiku i włókna węglowego.
We wnętrzu nowego dzieła japońskich projektantów znajdziemy przede wszystkim sportowo wyprofilowane fotele i sportowe koło kierownicy. Poza tym pojawiła się unikalna tapicerka, zamszowe przeszycia, akcenty z włókna węglowego oraz detale pokryte lakierem fortepianowym.
Najciekawszy w nowej Toyocie jest jednak silnik - 3,5-litrowe V6 generujące 321 KM mocy i 380 Nm momentu obrotowego. Jednostkę napędową połączono z 6-biegową przekładnią ręczną oraz mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (Torsen).
Mark X GRMN otrzymał ponadto wzmocnione podwozie wyposażone w sportowe zawieszenie, a także specjalnie dobrane hamulce. Produkcję auta ograniczono do zaledwie 100 sztuk, a cenę bazowej wersji ustalono na 5,4 miliona jenów.
Auto jest seryjną kontynuacją pokazanego na początku tego roku studium GRMN Mark X Concept. Nowa Toyota, oparta na zwykłym modelu Mark X 350S, wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, czarnymi lusterkami, czarnymi 19-calowymi felgami, czarnym spoilerem tylnym, jak i dachem wykonanym z połączenia plastiku i włókna węglowego.
We wnętrzu nowego dzieła japońskich projektantów znajdziemy przede wszystkim sportowo wyprofilowane fotele i sportowe koło kierownicy. Poza tym pojawiła się unikalna tapicerka, zamszowe przeszycia, akcenty z włókna węglowego oraz detale pokryte lakierem fortepianowym.
Najciekawszy w nowej Toyocie jest jednak silnik - 3,5-litrowe V6 generujące 321 KM mocy i 380 Nm momentu obrotowego. Jednostkę napędową połączono z 6-biegową przekładnią ręczną oraz mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (Torsen).
Mark X GRMN otrzymał ponadto wzmocnione podwozie wyposażone w sportowe zawieszenie, a także specjalnie dobrane hamulce. Produkcję auta ograniczono do zaledwie 100 sztuk, a cenę bazowej wersji ustalono na 5,4 miliona jenów.
Źródło: worldcarfans
Podobne artykuły
Toyota Avalon w trzech nowych wersjach na SEMA 2012
Rolls-Royce Phantom Limelight Collection - kolejna edycja specjalna ujawniona
Mitsubishi Lancer Evolution - pożegnalna edycja na horyzoncie
Podobne galerie
Najnowsze video więcej »
Tagi więcej »